Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

HP ogłosiło historyczne, wieloletnie partnerstwo tytularne z zespołem Scuderia Ferrari

Ferrari i HP Inc. ogłosiły historyczne, wieloletnie partnerstwo tytularne. Partnerstwo to charakteryzuje się wspólnym zaangażowaniem w rozwój zrównoważonych innowacji i przyspieszanie rozwoju technologii w zespole Scuderia Ferrari Formula 1, zespole Scuderia Ferrari Esports i Akademii Kierowców Scuderia Ferrari.

Ponadto logo HP zadebiutuje na bolidach ekipy z Maranello F1 przed Grand Prix Miami zaplanowanym na 3-5 maja, kiedy to zespół rozpocznie rywalizację jako Scuderia Ferrari HP. Zespół Scuderia Ferrari Esports i bolid Scuderia Ferrari prowadzony przez Mayę Weug w całkowicie kobiecej serii F1 Academy uruchomionej w 2023 roku również będą ścigać się pod nowym pseudonimem.

HP i Ferrari są zaangażowane w przyspieszanie zrównoważonych innowacji, zarówno poprzez technologię, jak i sport. Firmy będą również współpracować w celu rozszerzenia inicjatyw edukacyjnych w swoich zespołach i społecznościach oraz stworzenia trwałego wpływu na przyszłe pokolenia.

„Nasz założyciel przekazał nam swoją nieustanną wolę postępu. Z tego wynika nasze dążenie do innowacji na drodze i na torze, a także nasze zaangażowanie w zrównoważoną przyszłość, od neutralności węglowej po edukację młodego pokolenia – powiedział Benedetto Vigna, dyrektor generalny Ferrari. – W HP znaleźliśmy te same wartości, co czyni go idealnym partnerem. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie naszej współpracy i wspólne stawianie czoła nowym możliwościom i wyzwaniom”.

W ramach partnerstwa integracja wysokowydajnych produktów i usług HP, w tym adaptacyjnych komputerów i urządzeń, technologii konferencyjnej i możliwości drukowania, pozwoli zespołom spod znaku Scuderia Ferrari HP na lepsze przygotowanie do treningu i optymalizację strategicznego podejmowania kluczowych decyzji na torze oraz poza nim.

„Dzięki technologii, wydajności i wyjątkowemu kunsztowi, które napędzają przyszłość, partnerstwo między HP i Ferrari jest naturalnym rozwiązaniem – powiedział Enrique Lores, dyrektor generalny HP Inc. – Obie marki opierają się na bogatej historii, która przetrwała próbę czasu. Dzięki tej wyjątkowej współpracy mamy również możliwość dotarcia do nowych odbiorców, napędzania rozwoju biznesu i wywierania trwałego wpływu na naszych wspólnych klientów i społeczności. Razem wykorzystamy globalną scenę wyścigów, aby przyspieszyć zrównoważone innowacje”.

 

Przed Grand Prix Miami, przedstawiciele obu organizacji pojawią na ujawnieniu barw Scuderia Ferrari HP, które zadebiutują w wyjątkowej edycji zaprojektowanej specjalnie na ten weekend wyścigowy. Obecni będą dyrektor generalny Ferrari Benedetto Vigna, dyrektor zespołu Scuderia Ferrari HP Fred Vasseur, kierowcy zespołu Charles Leclerc i Carlos Sainz oraz dyrektor generalny HP Enrique Lores.

 

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB