Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Hewlett Packard Enterprise podczas corocznej konferencji partnerów dystrybucyjnych HPE, przedstawiło nowe rozwiązania w modelu as-a-Service oraz inicjatywy dla MŚP, wspierające rozwój i wzrost sprzedaży.

Firma Hewlett Packard Enterprise przedstawiła nowe oferty i inicjatywy, które pomogą partnerom dystrybucyjnym w rozwoju biznesowym i wzroście sprzedaży. Informacja ta została ogłoszona podczas trzeciej corocznej konferencji partnerów dystrybucyjnych HPE. W tegorocznym wydarzeniu, które odbyło się online, uczestniczyło ponad 1000 gości reprezentujących 300 partnerów dystrybucyjnych z całego świata. Celem wydarzenia była dyskusja o tym, w jaki sposób partnerzy dystrybucyjni mogą wzmacniać swoje kompetencje poprzez model as-a-Service, a także poszerzać swoje możliwości biznesowe w tym zakresie, wykorzystując wspomniane inicjatywy i rozwijając swoją sprzedaż na rynku MŚP oraz wśród klientów MIdMarket.

 

Niezmiennie sprzedaż poprzez kanał partnerski odgrywa kluczową rolę w działalności HPE – średnio 80 proc. biznesu angażuje partnerów dystrybucyjnych. Na niektórych rynkach 100 proc. działalności pośredniej jest realizowane przez dystrybutorów. Coroczna konferencja partnerów dystrybucyjnych HPE potwierdza kluczową rolę, jaką dystrybutorzy odgrywają w poszerzaniu wiedzy dealerów o nowych możliwościach rozwoju biznesu pozwalających zwiększyć rentowność oraz wyróżnić się na tle konkurencji.

 

 „Ogłaszane dziś inicjatywy wynikają z analizy informacji od naszych kluczowych partnerów i mają na celu umożliwienie dystrybutorom i wszystkim naszym partnerom handlowym uzyskiwanie dochodów z wdrażania strategii as-a-Service.” – mówi George Hope, HPE Worldwide Head of Partner Sales. „Postrzegamy naszych partnerów dystrybucyjnych nie jako poszerzone dział sprzedaży, ale jako członków zespołu. W miarę jak HPE czyni postępy, dzięki którym stanie się platformą as-a service dla rozwiązań edge-to-cloud, widzimy dla dystrybutorów możliwość wzmocnienia relacji z naszymi wspólnymi partnerami, jednocześnie zostając dla nich zaufanymi doradcami, którzy pomagają wdrożyć aktywności HPE as-a-Service.”

 

Zaanonsowane zmiany oraz ulepszenia programu, mają na celu pomóc partnerom w rozwoju modelu as-a-Service oraz lepszym wykorzystaniu specjalistycznej wiedzy, celem lepszej obsługi klientów MŚP oraz MidMarket, obejmują one:

 

Mniejsza pojemność początkowa, która już jest dostępna dla HPE GreenLake

W ramach programu sprzedaży „Swift” ze standardową i uproszczoną ofertą HPE GreenLake, HPE wprowadziło nowe usługi chmurowe HPE GreenLake z opcjami skierowanymi do partnerów obsługujących MŚP i klientów MidMarket. HPE drastycznie zmniejszyło minimalną wartość rozwiązań w modelu HPE GreenLake dla swoich dystrybutorów i partnerów. Nowe podejście ma za zadanie pomóc partnerom w zawieraniu umów z mniejszymi klientami stosującymi model as-a-Service w IT. W połączeniu z łatwą i szybką sprzedażą oraz dzięki wstępnie skonfigurowanym i wycenionym rozwiązaniom, dystrybutorzy mogą rozwijać sprzedaż w modelu as-a-Service i jednocześnie poszerzać rynek dla siebie i swoich partnerów. Ponadto HPE nadal oferuje 17-procentowy rabat dla resellerów, zwiększający rentowność partnerów sprzedających rozwiązania HPE GreenLake.

 

Wsparcie specjalistów w zakresie HPE GreenLake i Storage portfolio

W 2021 roku HPE zaoferuje partnerom dodatkowe wsparcie w postaci dostępu do specjalistów HPE GreenLake oraz dedykowanych programów, takich jak warsztaty z ekspertami, które pomogą spersonalizować sposób w jaki będą świadczyć usługi w modelu as-a-Service. Dzięki współpracy ze specjalistami HPE ds. sprzedaży rozwiązań opartymi na wynikach, dostawcy rozwiązań i dystrybutorzy będą również mieli okazję podnieść zaawansowanie prowadzonych projektów oraz przyspieszyć sprzedaż. Eksperci HPE, tzw. „Storage Rangers”, posiadają wysokie umiejętności techniczne i pomagają usprawnić proces odpowiedzi na zapytania ofertowe, realizując istniejące kampanie strategiczne oraz inicjatywy w zakresie pamięci masowych, tworzenia nowych możliwości w całym portfolio HPE Storage, jednocześnie odświeżając zainstalowaną bazę HPE Storage.

 

Program SMB FlexOffers dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów rozwiązań średniej klasy

HPE uruchamia program SMB FlexOffers, który zapewnia partnerom dystrybucyjnym i dostawcom rozwiązań możliwość dostosowania produktów w modelu built-to-order (BTO) do indywidualnych potrzeb klientów i rynku. Zapewni to elastyczność wyboru preferowanych elementów i opcji, które dzięki dynamicznej wycenie mogą pomóc partnerom w uzyskaniu najlepszej ceny. Ponadto dostawcy rozwiązań będą mogli skrócić czas dostawy poprzez wykorzystanie zapasów dystrybutora, a dystrybutorzy skorzystają na zautomatyzowanym, uproszczonym procesie reklamacji.

 

Nowe udogodnienia we wdrażaniu partnerów

HPE nieustannie rozwija program HPE Partner Ready, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby partnerów i przewidywać zmieniające się priorytety na rynku IT, zachodzące w wyniku transformacji cyfrowej. Aby zmaksymalizować zadowolenie nowych partnerów, HPE ulepszyło proces wdrażania HPE Partner Ready poprzez pełną transparentność i polecanie partnerów. Dystrybutorzy są teraz w centrum tej inicjatywy, ponieważ stali się kluczowym punktem kontaktowym dla nowo wprowadzonych partnerów. Nowy proces zapewnia dodatkowe możliwości sprzedaży dystrybutorom, którzy dzięki temu modelowi będą mogli wspierać dostawców rozwiązań od początku ich drogi w HPE.

 

Wirtualne środowisko do nauki – HPE Pro Series oraz ulepszone opcje demo

HPE kontynuuje inwestycje w HPE Pro Series – kompleksowy program zapewniający partnerom dostęp do szkoleń, możliwość poszerzenia wiedzy i nawiązywania kontaktów. Dzięki rozwiązaniom HPE Tech Pro, HPE Sales Pro i HPE Marketing Pro partnerzy łączą się z ekspertami i współpracownikami, aby dostać wsparcie w wykorzystaniu szans i tworzeniu rozwiązań opartych na wynikach. Pro Series umożliwia także wykorzystanie cyfrowych kampanii marketingowych oraz daje partnerom możliwość wyróżnienia się poprzez dostosowane szkolenia. Począwszy od roku fiskalnego 2021, partnerzy mogą uzyskać certyfikaty sprzedaży HPE w nowoczesnym, interaktywnym środowisku szkoleniowym za pośrednictwem Centrum szkoleniowego HPE Sales Pro. Platforma ta umożliwia partnerom szybsze dostosowanie się do strategii HPE i pomaga zwiększyć wzrost sprzedaży o 100 procent [1]. Ulepszony HPE Demo Program daje partnerom nowe możliwości wirtualnego demonstrowania rozwiązań HPE u klienta lub we własnym biurze.

 

 [1] Wzrost sprzedaży w 1FY18 r / r dla partnerów posiadających certyfikaty sprzedaży

 

https://itreseller.com.pl/itrnewcisco-ma-zaplacic-19-miliarda-dolarow-w-amerykanskim-procesie-patentowym/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE