Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

GK ACTION S.A. z rekordowymi wynikami i wysoką marżą za 2021 r., dzięki rozwojowi firmy w kluczowych obszarach biznesu.

Zeszły rok był pierwszym, pełnym rokiem obrotowym, w którym firma działała już bez dopisku „w restrukturyzacji”. Dzięki wypracowanemu w jej czasie nowemu modelowi biznesu GK ACTION S.A. osiągnęła przychody w wysokości 2 307 109 tys. zł, zysk wyniósł 100 863 tys. zł, a marża brutto na sprzedaży utrzymała się na poziomie 8,74 proc.  

Rekordowe wyniki i wysoka marża to efekt dwóch podstawowych czynników. Po pierwsze, zerwania spółki z klasycznym modelem dystrybucji, a po drugie to skutek rozwoju ACTION w kluczowych dla niej obszarach: eksportu, wsparcia sprzedaży w segmencie produktów zaawansowanych, projektów e-commerce oraz marek własnych.

 

W 2021 z sukcesem rozwijaliśmy równolegle kluczowe obszary naszej działalności. Jednym z nich jest segment eksportowy, który urósł do ponad 50 proc. udziałów w całym biznesie ACTION. Kolejnym jest dystrybucja z wartością dodaną, czyli Value Added Distribution. W zeszłym roku poza regularną współpracą handlową w obszarze B2B, Action Business Center bardzo aktywnie szkolił swoich partnerów dając im unikalną wiedzę, która dziś w tym biznesie jest bardzo ważna. Naszym priorytetem w 2021 roku i obecnie jest rozwój projektów e-commerce w Polsce i zagranicą – podkreśla Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.

 

E-commerce przyszłością ACTION

W 2021 spółka kontynuowała rozwój w segmencie e-commerce w dwóch obszarach. Pierwszym są projekty własne, takie jak sferis.pl czy krakvet.pl oraz biznes na platformach aukcyjnych. Drugi to wsparcie działań e-commerce partnerów ACTION S.A. W obu modelach firma dzięki profesjonalnemu zapleczu techniczno-redakcyjnemu daje fachową wiedzę o produktach i trendach na rynku.

 

Ogromnym atutem ACTION jest mocno zróżnicowana i bogata oferta, z której nasi partnerzy korzystają w wybranym przez siebie modelu logistycznym. Niezależnie od wskazanego miejsca dostawy, przesyłki z naszego magazynu docierają w 24 godziny w Polsce i w 48 godzin w Unii Europejskiej. To nasz standard. Kolejnym są systemy integracji w wieloma możliwościami i opcjami podłączenia partnerów. Jak widać mocna oferta, dobra logistyka i wielopłaszczyznowe systemy integracji są naszym przepisem na sukces w e-commerce – podsumowuje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

 

Spłata układu zgodnie z planem

W roku 2021 ACTION S.A. terminowo dokonała pierwszych spłat wierzytelności, dzięki czemu spłaciła 47 proc. całego układu.

 

Wybrane dane finansowe GK ACTION S.A. za 2021 r.

 

Nokia odpowiada na zarzuty stawiane przez New York Timesa.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE