Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Gaming w dobie pandemii – NPD Group przebadało branżę gier w USA, odkrywając, że 2020 rok był zaskakująco dobry dla popularyzacji gier. W gry grają coraz starsi użytkownicy.

NPD Group przedstawia pozytywny obraz branży gier w Stanach Zjednoczonych, wskazując, że zaangażowanie znacznie wzrosło pod względem uczestnictwa, czasu i wydatków. I chociaż wyników badania nie można wprost rozciągnąć na nasz, europejski rynek, utwierdza nas to w przekonaniu, że gaming staje się coraz silniejszą formą rozrywki. Przy zamkniętych restauracjach, klubach, kinach i obiektach sportowych, może pozostać jedną z niewielu dostępnych rozrywek.

Według raportu NPD 2020 Evolution of Entertainment, czterech na pięciu amerykańskich konsumentów grało w co najmniej jedną grę w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Ponadto całkowity czas spędzony w grach wzrósł o 26% rok do roku, podczas gdy całkowite wydatki konsumentów wzrosły jeszcze bardziej w porównaniu (33%).

Wzrost jest widoczny na wszystkich platformach, chociaż to urządzenia mobilne odnotowały największy progres, prawdopodobnie dlatego, że prawie każdy ma obecnie dostęp do smartfona. Duży wzrost zanotowały także konsole do gier. Wzrost nie dotyczy przy tym jedynie tradycyjnych segmentów rynku, takich jak młodsi konsumenci. Osoby w wieku od 45 do 54 lat były tą grupą, która nagle zainteresowała się grami. Wzrost czasu spędzanego na grach w tej grupie wzrósł o 59%, podczas gdy ich wydatki na gry wzrosły o 76%. To samo można powiedzieć o grupie użytkowników w wieku od 55 do 64 lat, ponieważ zwiększyli oni czas i pieniądze wydawane na gry wideo odpowiednio o 48% i 73%. Wreszcie, nawet osoby powyżej 65 roku życia grały o 45% więcej i wydały w tym roku o 29% więcej.

Oczywiście nie jest to całkowicie zaskakujące ze względu sytuację pandemiczną. Niemniej jednak przywykliśmy już do stereotypu, że w gry grają młodsi, podczas gdy starsze pokolenie właśnie w grach upatruje przyczyn strzelanin w szkołach w USA, przemocy wśród nastolatków oraz zawsze niezadowalających wyników w nauce. Wygląda na to, że trzeba będzie nieco przebudować ten stereotyp.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewjak-firma-huawei-przygotowuje-sie-do-kolejnej-aukcji-oze-ogloszonej-przez-urzad-regulacji-energetyki-dotyczacej-realizacji-projektow-fotowoltaicznych-w-polsce/

1 KOMENTARZ

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE