Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Fujitsu Partner Day 2024: „To najważniejsze wydarzenie, jakie organizujemy z myślą o naszych partnerach (…) zawsze z uwagą wsłuchujemy się w głos naszych partnerów” – podkreślił Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Poland

Fujitsu Partner Day odbyło się już po raz trzeci. Tym razem producent technologiczny spotkał się z partnerami 11 czerwca, w warszawskiej Villi Foksal. Dzień szczelnie wypełniono agendą, bo też wiele Fujitsu miało do przekazania. 

Powiedzieć, że Fujitsu w ostatnich kilku latach się zmienia, to nic nie powiedzieć. Japońska firma na europejskim rynku zmodyfikowała swój sposób działania na wielu polach. Nie tylko pożegnała swoje, skądinąd ciekawie projektowane i solidne komputery i laptopy, skupiając się wyłącznie na rynku centrów danych i rozwiązań infrastruktury dla przedsiębiorstw, ale też dokonała przemian organizacyjnych oraz zmodyfikowała swój program partnerski.

– W tym roku, jeżeli chodzi o MDF, Chcielibyśmy skupić się na tym, żeby wykorzystywać ten budżet kreatywnie. I oczywiście to nie znaczy, że nie będziemy robić tych podstawowych rzeczy, które są absolutnie konieczne. Chcemy jednak, abyśmy poszli o krok dalej i żebyśmy zaczęli się zastanawiać, co tak naprawdę sprawia, że klient chce z Wami rozmawiać? Co klientowi może pomóc? W jaki sposób możemy wykorzystać ten budżet do tego, żeby reagować? Jak reagować, budować ten rynek i być dla niego interesującym graczem? (…) Fujitsu Partner Day to najważniejsze wydarzenie, jakie organizujemy cyklicznie z myślą o naszych partnerach. Bardzo cenimy sobie możliwość bezpośredniej rozmowy o aktualnych aspektach, związanych z transformacją cyfrową, technologiami i możliwościami biznesowymi, zawsze też z uwagą wsłuchujemy się w głos naszych partnerów – dodał Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Poland.

 

 

Laureaci Fujitsu Partner Day 2024

Dla Fujitsu, oraz ekosystemu partnerskiego japońskiej firmy w Polsce, Partner Day to spotkanie, które zajmuje szczególne miejsce w kalendarzu. Nic dziwnego. To okazja do spotkań, które w wyjątkowo aktywnej rzeczywistości biznesowej nie zawsze są możliwe. Co najważniejsze, Fujitsu nie tylko mówi, ale też słucha, by lepiej dopasować się do potrzeb swoich partnerów.

Kluczowym punktem wydarzenia było wręczenie nagród najlepszym z partnerów współpracujących na polskim rynku z Fujitsu.

  • W kategorii „Największy obrót” zwyciązcą okazała się firma Kamsoft SA
  • Nagroda w kategorii „Największy wzrost obrotów” przypadła firmie Infover
  • Nagrodę w kategorii „Debiut Roku” zdobył Network Experts
  • W kategorii „Odkrycie Roku” triumfowała firma Pitlabs
  • Nagroda w kategorii „Dystrybutor Roku” trafiła w ręce przedstawicieli Ingram Micro Sp. z o.o.
  • Nagroda w kategorii „Inicjatywa Roku” została zdobyta przez Exclusive Networks Poland S.A.

Partnerami technologicznymi wydarzenia byli: AMD, Microsoft i SUSE Polska.

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy komentarz Michała Grzegorzewskiego z uroczystej gali IT Champions 2024: “To bardzo ważne dla nas, żebyśmy mogli pokazać zaangażowanie Fujitsu w rozwój w takich dyscyplinach jak bezpieczeństwo czy data protection” – gdzie firma Fujitsu odebrała dwie nagrody:

IT Champions 2024 – Niezwykle prestiżowe nagrody branżowe wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Poznaj zwycięzców!