Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Fujitsu Partner Day 2024: “Pojawiają się nowe elementy, nowy biznes, nowe obszary, nowe szanse sprzedażowe, które można zaadresować” – podkreślił Dariusz Kwieciński, Head of SEE, European Platform Business w Fujitsu

Fujitsu Partner Day odbyło się już po raz trzeci. Tym razem producent technologiczny spotkał się z partnerami 11 czerwca, w warszawskiej Villi Foksal. Dzień szczelnie wypełniono agendą, bo też wiele Fujitsu miało do przekazania. 

Powiedzieć, że Fujitsu w ostatnich kilku latach się zmienia, to nic nie powiedzieć. Japońska firma na europejskim rynku zmodyfikowała swój sposób działania na wielu polach. Nie tylko pożegnała swoje, skądinąd ciekawie projektowane i solidne komputery i laptopy, skupiając się wyłącznie na rynku centrów danych i rozwiązań infrastruktury dla przedsiębiorstw, ale też dokonała przemian organizacyjnych oraz zmodyfikowała swój program partnerski.

To właśnie w tym duchu postępującej transformacji odbył się tegoroczny Fujitsu Partner Day. Wydarzenie rozpoczęło się od wystąpienia Dariusza Kwiecińskiego, Head of South Eastern Europe, European Platform Business w Fujitsu, w którym poruszył on kilka kluczowych wątków. Pierwszym, szczególnie ważnym w szerokim ujęciu, była, podparta konkretnymi danymi nadzieja, na poprawę sytuacji rynkowej:

– Wszyscy liczymy na fundusze z Unii Europejskiej, które, jak się wydaje, zostały odblokowane. Myślę, że będzie to bardzo mocna stymulacja, nie tylko na poziomie centralnego rządu, ministerstw, ale również samorządów i lokalnego obszaru (…) Liczę na to, że owe miliardy, o których mówi się, że zostały transferowane częściowo, mogą być mniej lub bardziej do wykorzystania dla biznesu, dla naszych klientów, którzy chętnie przyjdą po pomoc do nas. Kto ma im pomóc, jak nie my? Tak, my razem, bo technologii jest wiele, wyzwań jest dużo i trzeba sobie jakoś z nimi radzić. Klienci często sobie sami nie radzą. Więc taki głos doradczy ze strony kanału partnerskiego i ze strony firm takich jak Fujitsu jest ważny – powiedział Dariusz Kwieciński, Head of South Eastern Europe, European Platform Business w Fujitsu.

Trudno się z tym stwierdzeniem nie zgodzić. Napływ środków uwolnionych z KPO, oraz powrót innych funduszy unijnych wymienia się często jako jeden z motorów napędowych dla branży IT w nadchodzących kilku latach. Drugim aspektem, w którym Fujitsu pokłada nadzieję, jest naturalny rozwój sektora data center w naszym regionie.

– Jak podaje Gartner w swojej prognozie na lata 2023-2027, polski rynek data center ma rosnąć w najbliższym czasie o ponad 6%. Jest to sygnał, że ten biznes będzie korzystny, jednak nie w taki sposób, że jedni będą zabierać część rynku drugim, tylko pojawiają się nowe elementy, nowy biznes, nowe obszary, nowe szanse sprzedażowe, które można zaadresować. (…) Dlatego też patrzę optymistycznie na ten rok, i na kolejnywyjaśnił prezes Kwieciński.

 

 

Warto wysłuchać komentarza, jednego z głównych partnerów wydarzenia, konkretnie Marcina Madey’a, Country Managera SUSE Polska, który powiedział “Fujitsu jest jednym z naszych kluczowych partnerów, jeżeli chodzi o rozwiązania jakie dostarczmy na rynek”

Fujitsu Partner Day 2024: “Fujitsu jest jednym z naszych kluczowych partnerów, jeżeli chodzi o rozwiązania jakie dostarczmy na rynek” – zaznaczył Marcin Madey, Country Manager SUSE Polska

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy komentarz Marcina Gwary, Channel Manager Fujitsu Poland podczas Fujitsu Partner Day 2024: “To najważniejsze wydarzenie, jakie organizujemy z myślą o naszych partnerach (…) zawsze z uwagą wsłuchujemy się w głos naszych partnerów”

Fujitsu Partner Day 2024: “To najważniejsze wydarzenie, jakie organizujemy z myślą o naszych partnerach (…) zawsze z uwagą wsłuchujemy się w głos naszych partnerów” – podkreślił Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Poland

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version