Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Fujitsu europejskim liderem w segmencie rozwiązań do zarządzania środowiskiem pracy tegorocznej edycji raportu Magic Quadrant, Instytutu Badawczego Gartnera.

Instytut badawczy Gartnera ogłosił Fujitsu liderem tegorocznej edycji raportu Magic Quadrant, poświęconego usługom z obszaru zarządzania środowiskiem pracy w Europie. To już czwarty rok z rzędu, kiedy firma plasuje się na zwycięskiej pozycji. Jest także numerem jeden wśród dostawców rozwiązań pod względem efektywności przyjętej strategii. Fujitsu włącza tradycyjne ekosystemy w nowe, bezpieczne platformy cyfrowe, pozwalające przedsiębiorstwom przenieść biznes do chmury i wdrożyć system pracy zdalnej.

 

Jak czytamy w raporcie, rynek usług z obszaru Managed Workplace Services koncentruje się na zapewnieniu użytkownikom doświadczeń związanych z pracą w środowisku cyfrowym. Pozwala to przedsiębiorstwom wykorzystywać cyfrowe kompetencje do tworzenia nowych usług biznesowych. Celem jest zwiększenie zaangażowania i efektywności pracowników poprzez stworzenie bardziej zindywidualizowanego miejsca pracy przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.

 

Aby pomóc organizacjom w uwolnieniu ich potencjału cyfrowego za pośrednictwem usług z obszaru zarządzania środowiskiem pracy Fujitsu proponuje model działania skoncentrowany na człowieku. Kluczowe w tym zakresie jest współtworzenie innowacyjnych rozwiązań skupionych na wynikach biznesowych oraz wzmacnianie pozycji użytkowników jako fundamentalnego elementu w nowoczesnym biznesie. W związku z tym, Fujitsu opracowało strategię, której efektem jest unikalna metodologia zarządzania zmianami organizacyjnymi. Pozwala ona dokładnie odnieść cele transformacji cyfrowej do wymaganych procesów przemian.

 

Michał Grzegorzewski, dyrektor działu usług w Fujitsu przyznaje, że wyróżnienie w raporcie Magic Quadrant potwierdza skalę możliwości firmy.

 

“Od wielu miesięcy rozwijamy specjalistyczne umiejętności w zakresie złożonych projektów transformacyjnych. Dostrzegamy także rosnące zapotrzebowanie ze strony naszych klientów, którzy chcą angażować się w inicjatywy związane z cyfrowymi przeobrażeniami w miejscu pracy. Dotyczy to szczególnie możliwości zdalnego wykonywania obowiązków zawodowych i pracy na scentralizowanych, bezpiecznych systemach pozwalających zachować ciągłość prowadzenia biznesu.” – powiedział Michał Grzegorzewski, dyrektor działu usług w Fujitsu.

 

Obserwując rynek usług z zakresu zarządzania środowiskiem pracy, Fujitsu zauważa, że przedsiębiorstwa szukają nowych, cyfrowych możliwości.

Firmy starają się rozwijać wśród swoich pracowników współpracę i kreatywność, a także zwiększać zaangażowanie. Te komponenty nie muszą być realizowane jedynie w przypadku fizycznej obecności pracowników w jednej lokalizacji. Dzięki intensyfikacji rozwiązań chmurowych, równie dużą wydajność można osiągnąć umożliwiając home office.” – powiedział dyrektor działu usług w Fujitsu.

 

Fujitsu zapewnia inteligentne usługi, które leżą u podstaw cyfryzacji środowiska pracy

Oferta Fujitsu w obszarze Managed Workplace Services obejmuje wszystkie elementy cyfryzacji środowiska pracy. Firma realizuje kompleksowe projekty, jak również pomaga swoim partnerom biznesowym oraz zapewnia wsparcie technologiczne w zakresie konsultacji, sprzętu i oprogramowania. Dostarcza także rozwiązania mające uprościć proces transformacji przedsiębiorstw i podnieść komfort pracy. Cyfrowe rozwiązania Fujitsu są wydajne, bezpieczne i nowoczesne. Koncentrują się na umożliwieniu ludziom osiągania doskonałych wyników w pracy i dostarczania większej wartości, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

 

“Rewolucja w miejscu pracy musi opierać się na inteligentnych usługach, dostarczanych przez partnera o silnej wizji, który gwarantuje ścisłą współpracę oraz  inspiruje własnym doświadczeniem. Wierzymy, że najnowszy raport Gartnera podkreśla ukierunkowanie Fujitsu na umiejętne świadczenie usług oraz nasze zrozumienie potrzeb rynku – znaczenie elastyczności w prowadzeniu biznesu i zapewnienie pracownikom jak największej niezależności poprzez możliwość pracy zdalnej.” – podkreśla Michał Grzegorzewski.

 

W ostatnim zestawieniu Magic Quadrant for Managed Workplace Services firma badawcza Gartner oceniła 17 dostawców usług z zakresu zarządzania środowiskiem pracy w Europie, którzy oferują zarówno tradycyjne usługi EUO (End User Outsourcing), jak i cyfrowe narzędzia wykorzystywane w miejscu pracy, zapewniając użytkownikom pierwsze, chmurowe zautomatyzowane i zintegrowane wsparcie.

 

Firma Gartner nie poleca żadnych producentów, produktów czy usług opisanych w swoich publikacjach badawczych ani nie rekomenduje użytkownikom technologii firm najwyżej ocenianych lub wyróżnionych w inny sposób. Publikacje firmy Gartner dotyczące badań zawierają opinie jej działu badawczego i nie powinny być rozumiane jako stwierdzenie faktów. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, dotyczących tego badania, w tym gwarancji przydatności handlowej i przydatności do określonego celu.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewfujitsu-wprowadza-na-polski-rynek-nowa-usluge-dla-centrow-danych-firma-rozbudowuje-swoja-oferte-o-nowe-elastyczne-rozwiazanie-kompletnego-centrum-danych-w-modelu-uslugowym/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE