Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Firma NAVITEL uruchamia międzynarodowe centrum wsparcia technicznego, dostępne dla klientów 5 dni w tygodniu.

Zazwyczaj drobny problem z uruchomieniem nowego urządzenia skłania ludzi do zgłaszania reklamacji. Często w takich przypadkach nie jest to wina produktu, ale na przykład niedokładnego przeczytania instrukcji aby wszystko działało. Firma NAVITEL decyduje się na uruchomienie międzynarodowego centrum wsparcia technicznego, które będzie dostępne dla klientów 5 dni w tygodniu.

 

Zanim klient podejmie decyzję o tym, że zgłasza reklamację, może skonsultować się z wykwalifikowaną kadrą firmy NAVITEL, aby przedstawić swoje uwagi. Często urządzenia trafiają do serwisanta nie dlatego, że są zepsute, ale dlatego, że po prostu nie zostały odpowiednio uruchomione czy zaktualizowane. Każdy klient może wysłać mail na adres: support@navitel-poland.pl lub skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 786-198-050 i uzyskać fachową poradę specjalistów. Nowy filar firmy to wykwalifikowana kadra techników, którzy korzystają z  najnowocześniejszych urządzeń na świecie.

 

Dlaczego nie da się nawiązać połączenia z satelitami? Jak zaktualizować nawigację? Jak sformatować kartę SD? Między innymi na takie pytania odpowiadamy naszym klientom. Często jest tak, że problem z uruchomieniem sprzętu nie wynika z wad produktu, ale z niedoczytania instrukcji obsługi. A okazuje się, że wystarczy zresetować sprzęt lub skopiować plik do odpowiedniego folderu w urządzeniu– tłumaczy Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL EUROPE–Zachęcamy klientów do kontaktu z naszym nowoczesnym centrum wsparcia technicznego, które współpracuje bezpośrednio z działem kartograficzno-informatycznym w Europie i na świecie, liczącym ponad 300 osób. Zapewniamy, że dzięki pomocy specjalistów, każdy z użytkowników urządzeń NAVITEL uzyska pomoc. Warto dodać, że nasze produkty posiadają wadliwość na poziomie zaledwie 0,1%.

 

Już teraz w zakładce: http://navitel-poland.pl/pl/supportmożna znaleźć odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, m.in. na temat instalacji nawigacji, rejestracji licencji oraz aktualizacji map.

1 KOMENTARZ

  1. Od ponad 2 lat korzystam z NAVITELA i stwierdzam, że firma coraz bardziej zaniedbuje swoich klientów. Od wiele miesięcy zgłaszam kłamliwe dane co dopuszczalnych prędkości na wybranych odcinkach oraz ograniczenia w związku z kamerami – do dnia dzisiejszego nadal MOST PÓŁNOCNY w Warszawie czy kamera przy MOP ŻABIA WOLA nie mają właściwych danych.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE