Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Firma ESET, producent rozwiązań antywirusowych z których korzysta prawie 5 milionów Polaków, została oficjalnym partnerem Borussi Dortmund.

Firma ESET, producent rozwiązań antywirusowych z których korzysta prawie 5 milionów Polaków, została oficjalnym partnerem Borussi Dortmund. Klub piłkarski, w którym aktualnie gra Łukasz Piszczek, a w przeszłości również strzelali w nim gole Robert Lewandowski, czy Kuba Błaszczykowski, przez kolejne trzy sezony Bundesligi będzie ściśle współpracować z niemieckim klubem piłkarskim.

 

Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać Borussi Dortmund. Tych, którzy jednak nie znają niemieckiego klubu piłkarskiego, warto uświadomić, że drużyna ma na swoim koncie osiem tytułów mistrzowskich Bundesligi. W świadomości Polaków jest zapamiętana głównie za mecz sprzed kilku lat o Puchar Niemiec z Bayernem Monachium, który zakończył się spektakularnym zwycięstwem Borussi dzięki występom Polaków: Roberta Lewandowskiego, Łukasza Piszczka oraz Kuby Błaszczykowskiego. Teraz niemiecka drużyna piłkarska będzie walczyć o gole pod patronatem firmy ESET.

 

ESET z tytułem partnerskiego czempiona Borussi Dortmund

Producent rozwiązań antywirusowych otrzymał od klubu tytuł partnerskiego czempiona. ESET i Borussia będą łączyć miłość fanów do piłki nożnej wraz ze wzrostem świadomości w sferze cyberbezpieczeństwa wśród kibiców, szczególnie podczas transmisji online rozgrywek oraz łączenia się fanów w Internecie.

 

Borussia jest oddana swoim fanom w równym stopniu co ESET swoim użytkownikom. Sponsorowanie niemieckiego klubu będzie idealną okazją do spotkań z fanami, którzy będą kibicować swojej drużynie, niezależnie od tego, czy będą oglądać mecze na stadionie, czy za pomocą streamingu online – wyjaśnia Richard Marko, CEO ESET.

 

Hans-Joachim Watzke, dyrektor generalny Borussi Dortmund dodaje, że firma ESET ucieleśnia dokładnie te same wartości, co żółto-czarni, tj. niezawodność, pasję, odwagę oraz uczciwość. Plany sponsorskie niemieckiej drużyny z firmą ESET są długoterminowe i będą obowiązywać przez kolejne trzy sezony Bundesligi.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE