Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Facebooku publikuje wyniki z trzeciego kwartału. Firma rośnie, podobnie jak liczba użytkowników. Jest ich już 2,45 miliarda.

Pomimo trwających kryzysów wizerunkowych (Cambridge Analytica, kwestia kryptowaluty Libra), Facebook stale się rozwijał w trzecim kwartale 2019 r., co pokazuje, że reakcja mediów niekoniecznie przekłada się na słabe wyniki biznesowe.

W trzecim kwartale 2019 roku Facebook docierał do 2,45 miliarda użytkowników miesięcznie, co stanowi wzrost o 1,65%, z 2,41 miliarda w drugim kwartale 2019 roku. Serwis ma teraz 1,62 miliarda aktywnych użytkowników dziennie, co stanowi wzrost o 2% z 1,587 miliarda w poprzednim kwartale. Facebook osiągnął 17,652 miliardów dolarów przychodów, co stanowi wzrost o 29% rok do roku, przy 2,12 USD zysku na akcję.

Zarobki Facebooka przewyższyły oczekiwania w porównaniu z szacunkami analityków Refinitiv. Oceniali oni, że firma Marka Zuckerberka zamknie kwartał trzeci na poziomie 17,37 mld USD przychodów i 1,91 USD zysku na akcję. Facebook zyskał 2 miliony użytkowników na każdym z głównych rynków, a więc USA i Kanady oraz Europy, które napędzają działalność firmy. To dobry sygnał po kwartach kurczenia się, braku wzrostu lub słabego wzrostu w ciągu ostatnich dwóch lat. Średni przychód na użytkownika wzrósł także na wszystkich rynkach, co dobrze wróży zdolności Facebooka monetyzowania ruchu.

Facebook twierdzi, że 2,2 miliarda użytkowników korzysta codziennie z Facebooka, Instagrama, WhatsAppa lub Messengera (wszystko to platformy należące do Facebooka), a 2,8 miliarda korzysta z jednego z tych programów każdego miesiąca. To więcej niż, odpowiednio, 2,1 miliarda i 2,7 miliarda w ostatnim kwartale.