Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Fabio Capocchi nowym dyrektorem generalnym Motoroli na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

Fabio Capocchi objął stanowisko dyrektora generalnego Mobile Business Group (MBG) w regionie EMEA. Pełniąc tę funkcję, Fabio Capocchi będzie odgrywać kluczową rolę w utrzymaniu wysokiego tempa rozwoju działu EMEA MBG po niezwykle udanym roku finansowym 2021/2022. Dzięki uzyskanym wynikom region EMEA nabrał kluczowego znaczenia dla Motoroli.

Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki PC and Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie działu znajdują się produkty, oprogramowanie oraz usługi: poczynając od komputerów i smartfonów, aż po inteligentne rozwiązania, które mają realny wpływ na poprawę prowadzonych współprac, jak i dotyczą rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej (AR/VR).

 

„Nadal koncentrujemy się na rozwoju naszego segmentu urządzeń mobilnych w całym regionie. Motorola odnosi kolejne sukcesy, a w ostatnich kwartałach osiągała obiecujące wyniki finansowe. Wciąż jednak poszukujemy sposobów na zwiększenie dynamiki rozwoju” – powiedział Francois Bornibus, Senior Vice President Lenovo & President, Lenovo EMEA. Jestem przekonany, że pod nowym kierownictwem Fabia Motorola może postawić kolejny krok w kierunku jeszcze bardziej imponującego rozwoju w całym regionie EMEA”.

 

Fabio Capocchi jest następcą Francois LaFlamme, który kierował regionem EMEA Motoroli od września 2019 r. LaFlamme pozostaje w tym dziale i będzie pełnić rolę globalnego dyrektora ds. marketingu i lidera ds. strategii Motoroli.

 

Fabio Capocchi pracował ostatnio w Hiszpanii, gdzie kierował zespołem ds. produktów i marketingu Lenovo na Półwyspie Iberyjskim. Jego dokonania odegrały decydującą rolę w umocnieniu się firmy na czołowej pozycji w segmencie PC oraz uzyskaniu rekordowego udziału w gałęziach rynku monitorów i tabletów z systemem Android.

Przed rozpoczęciem kariery w Lenovo obejmował różne stanowiska w europejskich oddziałach firm Epson i Asus, w których odpowiadał za rozwój biznesu, zarządzanie produktami oraz sprzedaż i marketing.

 

„Motorola może poszczycić się ogromnym rozwojem i sukcesami w swojej długiej historii. Na progu nowego roku finansowego marka znajduje się na najlepszej dotychczas drodze do zwiększenia udziału w rynku całego regionu EMEA” – powiedział Fabio. „Jestem przekonany, że możemy jeszcze wzmocnić tę dynamikę rozwoju marki Motorola wraz z moim fantastycznym zespołem i szykować się na wiele ekscytujących nowości”.

 

Cisco rozszerza współpracę z McLaren Racing, stając się jego Oficjalnym Partnerem Technologicznym zespołu Formuły 1.

3,272FaniLubię
8,767ObserwującyObserwuj
1,060SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE