Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Ericsson wdrożył nowe funkcjonalności dostosowane do potrzeb kibiców na stadionie Legii Warszawa, oparte o indywidualną sieć Wifi.

Kibice dzięki rozwiązaniu będą mogli na bieżąco obserwować statystyki, śledzić ciekawostki dla fanów, wystawiać oceny gry poszczególnych piłkarzy, czy oceniać usługi dostępne na stadionie Legii Warszawa, przy ulicy Łazienkowskiej 3 w Warszawie, oraz obstawiać wynik meczu.

 

Legia była w roku 2015 pierwszym europejskim obiektem, na którym Ericsson wdrożył rozwiązanie Connected Venue oparte o indywidualną sieć Wifi .Dążąc do pełnego wykorzystania infrastruktury, Ericsson umożliwił firmie Social WiFi dostosowanie rozwiązania do potrzeb kibiców na stadionie. Projekt powstał dzięki współpracy z programem akceleracyjnym Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej – Startup Spark. Pierwszy test rozwiązania przeprowadzony został podczas meczu Ekstraklasy Legia – Górnik. Kibice mogli zalogować się przy pomocy Facebooka lub maila, zdobywając stały dostęp do sieci, otrzymując zestaw ciekawostek o meczu oraz specjalny kod rabatowy albo skorzystać z Internetu przez 10 minut bez logowania.

 

„Stadion Legii Warszawa jest dla firmy Ericsson modelowym przykładem partnerstwa technologiczno-biznesowego. Kontynuujemy współpracę z Klubem poprzez oferowanie kibicom coraz to nowych, innowacyjnych usług – w przyszłości wykorzystujących również możliwości jakie dają sieci 5G” – powiedział Marcin Sugak, dyrektor rozwoju biznesu w firmie Ericsson.

 

„Darmowe i szybkie połączenie do internetu, zapewnione przez firmę Ericsson, pozwala nam testować i wprowadzać usługi angażujące kibiców i ułatwiające wizytę na stadionie. Dodatkową wartością jest bliska współpraca Legii, firmy Ericsson i SocialWiFi. Pozwala to dzielić się pomysłami i budować usługę z pełnym zrozumieniem potrzeb kibica.” – mówi Adam Piotrowicz, dyrektor ds. digital w Legia Warszawa.

 

Współpraca z Social WiFi wpisuje się w strategię współpracy firmy Ericsson ze startupami. Ericsson wspiera startupy w pozyskiwaniu funduszy na wdrożenia u swoich klientów w Polsce, a także promuje zastosowane rozwiązania również w innych krajach, otwiera startupom możliwości ekspansji na świecie.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE