Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Ericsson i Vodafone uruchomiły nowe rozwiązanie dla prywatnych sieci 5G, wykorzystujących sztuczną inteligencję i machine learning.

Ericsson i Vodafone uruchomiły nowe rozwiązanie wsparcia technicznego dla prywatnych sieci 5G, wykorzystujących sztuczną inteligencję (AI) i machine learning (ML), aby zwiększyć wydajność produkcyjną fabryki Foxconn w Komárom na Węgrzech.

Partnerzy współtworzyli rozwiązanie Service Continuity dla sieci prywatnych, unikalną usługę wsparcia technicznego dla sieci 5G dla klientów korporacyjnych Vodafone, takich jak Foxconn, jednego z największych na świecie producentów elektroniki i dostawców rozwiązań technologicznych.

Foxconn opiera się na niestacjonowanych testowych samochodach zasilanych 5G, których nowo wyprodukowane komputery testowane są w fabryce na Węgrzech. Vodafone i Ericsson wspólnie opracowały i wdrożyły rozwiązanie Service Continuity wsparcia sieci prywatnych i pomocy technicznej dla przedsiębiorstw, zapewniając niezawodność sieci.

Prywatne sieci firmy Ericsson zastąpiły tradycyjne sieci fabryczne, oferując przedsiębiorstwom takim jak Foxconn wysoce elastyczną, bezpieczną i bezprzewodową łączność. Inteligentne, prewencyjne rozwiązanie Service Continuity zapewnia elastyczność i bezproblemowe działanie po uruchomieniu sieci. Awarie sieci w środowiskach produkcyjnych, takich jak Foxconn, mogą spowodować zatrzymanie produkcji, a rozwiązanie Service Continuity zmniejsza ryzyko kosztownych przestojów poprzez proaktywną identyfikację i zapobieganie takim zagrożeniom.

 

“Jesteśmy świadomi zaufania, jakim Foxconn obdarzył Vodafone. Współpracowaliśmy z Ericsson, aby stworzyć niezawodne wsparcie techniczne dla przedsiębiorstw i wykluczyć nieplanowane przerwy pracy fabryki”. – podkreślił Mátyás Dobó, dyrektor biznesowy Vodafone.

 

Service Continuity dla sieci prywatnych, która opiera się na sztucznej inteligencji i machine learining, może prewencyjnie ustalić zmniejszenie wydajności. Działania naprawcze są podejmowane przez Vodafone lokalnie wraz ze scentralizowanym zespołem Ericsson.

 

“Stale współpracujemy z Vodafone, aby rozwijać działalność w sektorze sieci prywatnych dla przedsiębiorstw. Wsparcie techniczne oparte na sztucznej inteligencji i machine learning jest świadectwem tej pracy. Cieszymy się, że możemy współpracować z Vodafone Hungary i zapewnić przedsiębiorstwu, takiemu jak Foxconn, sieć bezprzewodową, która pozytywnie wpłynie na ich operacje, komunikacjei łączność. Do tego dochodzi elastyczność w zakresie zmiany konfiguracji produkcji bez zakłóceń i dostosowywania się do zmieniających się potrzeb biznesowych.” – dodał Nello Califano, Head of Strategy and Portfolio Management, Ericsson Business Area Networks.

 

Jesteśmy gotowi na świat pracy hybrydowej! – podkreśla w wywiadzie okładkowym Kamil Sojka, North East Europe Video Collaboration Lead w firmie Logitech.

3,272FaniLubię
9,672ObserwującyObserwuj
1,560SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE