Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

ELKO ogłasza Silverline System – nowe podejście do obsługi klienta. Każdy etap łańcucha dostaw musi wnosić wartość dodaną.

Dystrybutorzy odkrywają swoją rolę na nowo: ELKO ogłasza Silverline System – nowe podejście do obsługi klienta. Każdy element łańcucha dostaw musi wnosić wartość dodaną. ELKO przedstawia nowy sposób obsługi dystrybucji, podkreślając wartość każdej ze świadczonych usług.

 

“Wszyscy walczymy o marżę – mówi Olha Lizurej, Dyrektor Zarządzająca ELKO Polska. Każdy etap łańcucha dostaw, powinien wnosić nową wartość – dodaje. Trzymając się tych postanowień, wszyscy partnerzy jednocześnie stawiają sobie za cel jak najszybsze dostarczenie produktu do klienta końcowego. Pokazuje to, że przyśpieszenie tego procesu jest wykonalne bez konieczności wyłączenia któregoś z jego uczestników, jak sądziliśmy przed laty. Wszystko jest możliwe dzięki rozwojowi nowych usług i bardziej przemyślanych metod operacyjnych.”

 

Przykładowo, większość klientów ELKO nie musi już wykonywać klasycznych inwentaryzacji. Zamiast tego, korzysta z wirtualnych integracji stanu magazynowego ELKO poprzez CSV lub zaawansowane integracje API z danymi aktualizowanymi w czasie rzeczywistym. Bezpośrednie dostawy B2C do punktów DPD Pickup stanowią dla nas kolejny, istotny w naszym planie krok. Zredukowana liczba przeładunków oraz brak konieczności przepakowania po stronie klienta, a co za tym idzie szybszy czas dostawy, to tylko niektóre z zalet usługi.

 

Na rynku spotkać się można ze stereotypowym założeniem, że dystrybutor odpowiada za zmniejszenie zysku, lecz kalkulacje wykonane przez ELKO wskazują inaczej – serwisy dystrybucyjne mogą pomóc klientom zaoszczędzić. W tym celu firma oferuje szereg usprawnień: korzystne warunki finansowania, wyznaczony do obsługi indywidualny menedżer klienta, czy też nowoczesna platforma e-commerce obsługująca zamówienia 24/7, oferująca funkcje automatyzacji. Wszystko to oszczędza czas i środki, pozwala skupić partnerom się na ich działalności, a co za tym idzie, pomaga im rozwijać biznes.

 

“Zysk tkwi w szczegółach – tak można określić nasze nowe podejście w kwestii obsługi. Wartość dodana wynika z zaoszczędzonego czasu, zwiększonej wydajności, zdobytej wiedzy oraz innych korzyści. Wszystkie te wartości, można wyrazić w pieniądzu. Nasze wewnętrzne obliczenia pokazują, że przy współpracy z ELKO, oszczędności mogą sięgać nawet 5% łącznych obrotów.” – wyjaśnia Olha Lizurej.

 

Nowe podejście ELKO do usług dystrybucyjnych znane będzie na rynku jako ELKO Silverline System.

 

 

Jaki hosting dla WordPress? Hosting WordPress Ranking 2021.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE