Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Dyrektor firmy Zoom Ricky Kapur mówi, że praca hybrydowa będzie nadal napędzać wzrost po pandemii.

Dyrektor regionu Azji i Pacyfiku w Zoom, Ricky Kapur, udzielił wywiadu stacji CNBC. Twierdzi w nim, że praca hybrydowa pozostanie częścią rzeczywistości nawet po ustaniu pandemii. 

Według przedstawiciela Zoom, firmy zajmującej się komunikacją wideo, a więc będącej bezpośrednim beneficjentem modelu pracy zdalnej i hybrydowej, przyszłość modelu pracy leży właśnie w podejściu hybrydowym. Kapur zaznaczył przy tym, że Zoom będzie nadal miał duże znaczenie po pandemii, nawet gdy ludzie wrócą do biura. Wskazał też na trzy duże zmiany, w które inwestują firmy:

Po pierwsze, firmy myślą o stworzeniu opartych na współpracy, hybrydowych środowisk pracy. To efekt potrzeb samych pracowników, oczekujących większej elastyczności.

Po drugie, firmy na nowo tworzą doświadczenia związane z zaangażowaniem klientów, a konsumenci domagają się większej wygody niż wcześniej. Porównał to do wizyty w sklepie, gdzie można porozmawiać ze sprzedawcą.

Trzecim obszarem zmian ma być przechodzenie firm do nowych działań, tworzenie innowacyjnych platform wychodzących poza dotychczasowe doświadczenia, co pozwala pozyskać nowych klientów. Ten trend jest, zdaniem dyrektora z Zoom, widoczny szczególnie mocno w opiece zdrowotnej i edukacji.

Zoom ma umiarkowane powody do zadowolenia. Przychody firmy w kwartale zakończonym 31 października wzrosły o 35% w porównaniu z poprzednim kwartałem. Dynamika wzrostu jednak spada, bo kwartał wcześniej wzrost wynosił 54%. Kapur podkreślił jednak w wywiadzie, że Zoom potrzebował jedynie niecałych 2 lat by urosnąć od zera do 2 mln użytkowników.

„Działamy, aby nasi partnerzy mogli spokojnie, stabilnie rosnąć i budować swoją ofertę” – podkreśla Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory w Polsce i regionie CEE.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE