Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Doświadczenie klienta fundamentem działań SAS w regionie EMEA. Riad Gydien, starszy wiceprezes w SAS stanie na czele regionu EMEA, będzie odpowiadał m.in. za rozwój biznesu w Polsce.

W czasach cyfrowej transformacji dostawcy oprogramowana biznesowego pełnią rolę doradców wspierających realizację celów biznesowych. Jak wynika z badania opracowanego przez Futurum Research na zlecenie SAS pt. „Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta”, przedsiębiorstwa muszą na nowo określić ekosystem klientów, aby nadążyć za ich zmieniającymi się potrzebami i rozwojem technologii. Chcąc pomóc biznesowi zrealizować ten cel, SAS zmienia struktury wewnętrzne w regionie EMEA i mianuje na jego szefa Riada Gydiena, starszego wiceprezesa.   

 

Priorytetem nowego szefa regionu EMEA jest umieszczenie klienta w centrum uwagi poprzez kompleksową obsługę – począwszy od procesu sprzedaży, przez wdrożenie i szkolenie, aż po wygenerowanie wartości w oparciu o systemy analityczne. Strategia obejmuje stworzenie działu Customer Experience, który będzie odpowiadał za koordynację wszystkich działań dotyczących klientów. W innych regionach firma planuje podobne kroki.

 

Kluczem do sukcesu naszych klientów jest połączenie technologii, edukacji, wsparcia, a także usług SAS oraz naszej sieci partnerskiej mówi Riad Gydien.

 

Innowacje oparte o dane zmieniają świat, a my stoimy na czele tych zmian, pomagając klientom we wdrożeniu systemów analitycznych, które pozwalają podejmować lepsze decyzje biznesowe – tłumaczy David Macdonald, wiceprezes wykonawczy i dyrektor sprzedaży w SAS. Naszą misją jest wspieranie klientów w procesie cyfrowej transformacji, a każdy ich sukces jest dla Riada niezwykle ważny. Riad koncentruje się na pomaganiu organizacjom w implementacji najbardziej zaawansowanej analityki, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby rozwiązywać ich najważniejsze problemy biznesowe.

 

Gdy organizacje stawiają kolejne kroki na drodze do cyfrowej transformacji, coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że inwestycje w systemy analityczne muszą być nastawione na generowanie zysku, a nie samą technologię. Przykładowo, zespoły data science były kiedyś rozliczane z liczby stworzonych algorytmów lub modeli analitycznych. Obecnie ich wpływ na rozwój organizacji jest oceniany z perspektywy wyników biznesowych.

 

Nasi klienci stoją w obliczu niesamowitych wyzwań: rosnącej ilość danych, potrzeby podejmowania natychmiastowych decyzji na masową skalę, mnogości nowych technologii czy braku odpowiednich umiejętności – mówi Gydien. Jeżeli organizacje chcą zachować znaczącą pozycję na rynku, muszą rozwijać umiejętność szybkiego wyczuwania, zrozumienia i odpowiadania na zmieniające się warunki rynkowe oraz oczekiwania klientów.  

 

Doświadczenie zdobyte w ciągu ponad 20 lat zarządzania rozwojem biznesu w branży technologicznej przygotowały Riada Gydiena do objęcia przywództwa nad zróżnicowanym ekonomicznie i kulturowo regionem EMEA. Gydien na co dzień pracuje w Cape Town w Republice Południowej Afryki. Z SAS jest związany od 2007 roku. Ostatnio zajmował stanowisko starszego wiceprezesa południowej części regionu EMEA.

 

Zmiany w SAS są poparte doświadczeniem zebranym podczas pracy dla klientów z całego świata przy wspieraniu ich organizacji w przechodzeniu od danych do decyzji podejmowanych w oparciu o analitykę. W 2019 roku SAS ogłosił inwestycję w wysokości miliarda dolarów w sztuczną inteligencję, włączając w to działania edukacyjne i usługi eksperckie, które pozwalają odpowiednio przygotować liderów biznesu i specjalistów na stanowiskach data scientist na nadchodzące zmiany. Ta inwestycja opiera się na silnych fundamentach SAS w obszarze sztucznej inteligencji, włączając w to zaawansowaną analitykę, uczenie maszynowe, deep learning, analizę języka naturalnego oraz rozpoznawanie obrazów.

 

Decyzja o zmianach, jakie SAS wprowadza w obsłudze klienta, zostały podjęte na podstawie analizy kilku kategorii włączając w to dane dotyczące rynku big data i oprogramowania analitycznego[1], platform data science i machine learning[2] oraz oprogramowania marketingowego[3].

 

https://itreseller.com.pl/itrnewkluczowe-zmiany-na-szczycie-w-ibm-arvind-krishna-wybrany-dyrektorem-generalnym-ibm-james-whitehurst-prezesem-virginia-rometty-przewodniczaca-zarzadu-do-konca-roku-kiedy-przejdzie-na-emeryture/

 

[1]  IDC Worldwide Big Data and Analytics Software 2018 Market Shares: Demand Across All Use-Case Patterns

[2]  2019 Gartner Magic Quadrant for Data Science and Machine Learning Platforms

[3]  Forrester Wave: Enterprise Marketing Software Suites, Q3 2019

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE