Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Diebold Nixdorf liderem transformacji cyfrowej w handlu, w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych dla branży finansowej i detalicznej w zakresie obsługi płatności.

Diebold Nixdorf – światowy lider w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych dla branży finansowej i detalicznej w zakresie obsługi płatności, został uznany przez czołowych analityków branżowych, w tym Forrestera, RBR, IDC i Gartnera, za lidera w dziedzinie technologii dla handlu detalicznego. Eksperci docenili działania, jakie podejmuje firma w zakresie rozwoju i wdrażania rozwiązań cyfrowych, które usprawniają budowanie relacji z klientem za pośrednictwem kanałów telefonii komórkowej i kanałów sprzedaży w sklepie.

 

Sieci handlowe korzystające z rozwiązań oferowanych przez Diebold Nixdorf zwracają uwagę na znaczenie wdrażania systemów informatycznych, które wspierają cyfrowe i mobilne budowanie długotrwałych relacji z klientami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji. Według badań przeprowadzonych ostatnio przez IHL, 47% ankietowanych sieci handlowych planuje w ciągu najbliższych 24 miesięcy wdrożenie spersonalizowanych rozwiązań z obszaru tzw. customer journey, czyli zbudowanie mapy interakcji klienta ze sklepem, podczas swojej ścieżki zakupowej. Trzeba pamiętać, że w całym procesie klient przechodzi przez różne kanały komunikacji, działy, osoby, a nawet partnerów czy współpracowników. Każde z działań podejmowanych przez klienta to fragment jego podróży. Właściciele sieci sklepów dostrzegli, że odpowiednia strategia poprawy jakości obsługi klienta poprzez sprawne zaprojektowanie tzw. „cyfrowej bliskości”, przekłada się na wyniki finansowe, dlatego projekty informatyczne, których celem jest wdrożenie rozwiązań z tego obszaru, znajdują odzwierciedlenie w budżetach sieci handlowych na IT. Prawie 59% firm z sektora handlu deklaruje, że w ciągu najbliższych 24 miesięcy wdroży rozwiązania informatyczne, aby zmodernizować swoje oprogramowanie w miejscach sprzedaży (POS – point of sales), tak aby budować spersonalizowane mapy interakcji. Ponadto, aż 54% badanych firm planuje rozszerzyć swoje działania również na rozwiązania mobilne.

 

Co sprzedawcy wiedzą o swoich klientach?

Transformacja cyfrowa zakłada koncentrację na potrzebach klienta. Jest to szczególnie widoczne w handlu, gdzie klienci oczekują spersonalizowanych ofert, troski o ich uwagę. Gdy dwa lata temu wprowadziliśmy na rynek nasze rozwiązanie DN Vynamic™ Retail Software Suite, już wtedy wiedzieliśmy, że odpowiadamy na potrzeby sieci handlowych, z którymi pracujemy od lat. Dlatego cieszy nas fakt, że firmy analityczne doceniają nasz wkład w zmianę sektora handlu, dzięki rozwiązaniom technologicznym.

Michał Strzyczkowski - Prezes Diebold Nixdorf.

Michał Strzyczkowski – Prezes Diebold Nixdorf

 

Klienci sieci handlowych współcześnie dokonują zakupów korzystając z bardzo wielu kanałów komunikacji. Dla wielu z nich tradycyjne sklepy nadal pozostają w centrum zainteresowania, co może wynikać z przyczyn emocjonalnych lub logistycznych. Jednak z roku na rok rośnie liczba klientów, którzy poszukują informacji w sieci, aby następnie zamówić produkt lub odebrać go osobiście. Najnowsze rozwiązanie Diebold Nixdorf wspierające sieci handlowe są odpowiedzią na te zmiany, bo w ramach strategii Storevolution™, łączą wszystkie elementy komunikacji z klientem tak, aby budować jak najlepsze doświadczenie klienta w kontakcie ze sklepem. Bo czego oczekuje konsument? Wyboru produktów dostępnych na półkach, zindywidualizowanego doradztwa, kompleksowej informacji o produktach i szybkich transakcji płatniczych.

 

Aby to osiągnąć, sklepy muszą spełniać kilka warunków. Pierwszym z nich jest dokładne poznanie profilu klienta. To zapewnia rozwiązanie Vynamic Engage™, które pozwala sklepom na dokładną analizę interakcji klienta ze sklepem, w czasie rzeczywistym. Drugim elementem jest zapewnienie sprzedawcom narzędzi dostępu do całego katalogu produktowego. Dzięki nim eliminujemy sytuacje, w których klient wchodzi do sklepu, bo zobaczył na stronie internetowej sieci handlowej zupełnie nowy przedmiot, a sprzedawca ma o nim mało informacji lub o nim nigdy nie słyszał! Poprzez gromadzenie, łączenie i analizę danych konsumenckich Vynamic Engage™generuje całościowe profile klientów, które umożliwiają budowanie lojalności i zwiększanie zaangażowania. To rozwiązanie oparte na otwartym API jest zintegrowane z portfolio Vynamic Retail™. Dzięki temu interakcje z konsumentami mogą być bardziej spersonalizowane, a także mogą odbywać się w czasie rzeczywistym za pośrednictwem smartfonów.

 

Sprzedaż detaliczna według Diebold Nixdorf – ocena analityków

Starania Diebold Nixdorf w obszarze rozwiązań skierowanych do sieci handlowych zostały również dostrzeżone przez analityków Forrestera. W badaniu “Forrester Wave™ Point of Service Q3 2018” Diebold Nixdorf uznano za firmę o silnej pozycji na rynku. Jak możemy przeczytać w raporcie: “Diebold Nixdorf oferuje doskonałość w działalności sklepu i zademonstrował imponujące możliwości back-office i konserwacji punktów sprzedaży [….]”. Diebold Nixdorf uzyskał najwyższy wynik wśród wszystkich dostawców uczestniczących w kryterium “strategii produktu i wizji”.
W ocenie analityków IDC*, Diebold Nixdorf został uznany za jednego z głównych graczy w sektorze platform oferujących wielokanałowy dostęp klienta do produktu, a także jako dostawca rozwiązań dla sektora FMCG. Firma znalazła się również w pierwszej piątce zarówno w badaniu RBR Global POS Software 2018, jak i w raporcie IHL Retail POS/mPOS Global Software Market 2018. Pozytywne rekomendacje dla rozwiązań Diebold Nixdorf zamyka wskazanie analityków Gartnera, który przyznał Tier 1 w swoim przewodniku po aplikacjach POS dla wielokanałowych sieci handlowych w 2017 roku.

Przyszłość należy do rozwiązań, które są zarówno opakowane, jak i modułowe. Nasze oprogramowanie oparte na chmurze, pomaga sklepom zaoferować konsumentom unikalne, spersonalizowane i bezproblemowe doświadczenie zakupowe.

 

*IDC MarketScape: Worldwide Retail Omni-Channel Commerce Platform 2017 Vendor Assessment (doc # US41453016, kwiecień 2017) oraz IDC MarketScape: Worldwide Point-of-Sale Software in Fast-Moving Consumer Goods Retail 2018 Vendor Assessment (doc # US42709717, październik 2018)

 

1 KOMENTARZ

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE