Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

David Preece został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego Panasonic w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Z dniem 1 października 2019 r., David Preece został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego Panasonic w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

 

David Preece podjął pracę w brytyjskim oddziale firmy Panasonic w 1991 r. Wcześniej był związany z branżą cyfrowych instrumentów muzycznych i japońską firmą Roland. W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował różne stanowiska w obszarze sprzedaży i marketingu w Europie. W 2013 r. przeniósł się do centrali marketingu Panasonic w Niemczech jako dyrektor ds. strategii marki. Po powrocie do Wielkiej Brytanii w 2015 r. był dyrektorem ds. marketingu oraz zastępcą dyrektora zarządzającego.

 

Przybywam z rynku, na którym Panasonic zajmuje dominującą pozycję w segmencie produktów powszechnego użytku, takich jak telewizory OLED, cyfrowe aparaty fotograficzne, sprzęt audio i wideo, telefony, artykuły gospodarstwa domowego i produkty do pielęgnacji ciała. Wielkie szanse na zwiększenie obrotów dostrzegam również w tym regionie” — powiedział David Preece.Nasze główne domeny to sprzęt audio-wideo oraz rejestracja obrazu, ale ogromny potencjał wzrostu widzę też w szczególności w rozwijających się segmentach, którymi są: produkty do pielęgnacji ciała — gdzie Panasonic jest liderem w Japonii i traktuje Europę jako główny rynek, na którym chce rozwijać swoją pozycję, oraz słuchawki — gdzie Panasonic rozbudowuje bazę badawczo-rozwojową z myślą o wdrażaniu unikatowych, samodzielnie opracowanych innowacji. W tym fascynującym okresie zmian w firmie chciałbym wzmocnić relacje z placówkami handlowymi. Liczę też na to, że inwestycje przyniosą obustronne korzyści w postaci rentownej sprzedaży detalicznej.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE