Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Daimler i Nvidia łączą siły, aby skutecznie rywalizować z Teslą w dziedzinie nowoczesnej elektromobilności.

Pionier amerykańskiego rynku aut elektrycznych – Tesla, stoi przed nowym wyzwaniem. Ma ono formę interesującego sojuszu niemieckiego producenta samochodów Daimler/Mercedes i NVIDII. 

 

Daimler i NVIDIA zawiązały umowę na opracowanie i wyposażenie samochodów niemieckiej marki Mercedes-Benz w procesory i oprogramowanie nowej generacji, który ostatecznie może pomóc w autonomicznym prowadzeniu pojazdów. Ten ruch jest odpowiedzią na działania Tesli, która osiągnęła sukces swoimi autami elektrycznymi i zmierza ku samochodom autonomicznym. Już teraz Tesla mocno promuje możliwości autonomiczne swoich aut.

 

 

Podczas gdy Daimler i jego niemieccy rywale, jak Volkswagen i BMW skrytykowali agresywny marketing Tesli w zakresie jej funkcji „autopilota”, starali się dopasować do prędkości, z jaką amerykański producent samochodów wprowadza innowacje na rynek. Starając się zmniejszyć różnicę w rozwoju, Mercedes, najstarszy producent samochodów na świecie, podjął bezprecedensowy krok, dzieląc się swoją własnością intelektualną z zewnętrzną firmą technologiczną w zamian za dostęp do jej procesorów. NVIDIA użycza też projektowi swoich  inżynierów oprogramowania specjalizujących się w sztucznej inteligencji.

 

 

Jest to duża zmiana w stosunku do tradycyjnego podejścia uznanych producentów samochodów. Mercedes, Volkswagen i Audi do tej pory stosowali podejście patchworkowe, łącząc platformy samochodowe pierwotnie przeznaczone do napędów silników spalinowych z oprogramowaniem pojazdów elektrycznych i komponentami w dużej mierze opracowanymi przez zewnętrznych dostawców.Zamiast projektować nowy pojazd od podstaw, niemieccy producenci samochodów próbowali połączyć oprogramowanie od dostawców kamer i czujników, co utrudniło modernizację pojazdów, niż gdyby korzystali z kompleksowego, możliwego do uaktualnienia, niczym w Tesli, systemu dla całego pojazdu.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewsamsung-odyssey-g9-koreanski-gigant-wprowadza-nowy-az-49-calowy-zakrzywiony-monitor-dla-graczy/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE