Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

D-Link wprowadza bezpłatną usługę Next Business Day Shipment – NBDS oraz wymianę urządzeń RMA jako standard dla produktów biznesowych.

D-LD-Link, globalny producent urządzeń sieciowych, rozpoczyna świadczenie bezpłatnej zaawansowanej usługi RMA – wysyłkę przełączników sieciowych, punktów dostępowych w następnym dniu roboczym jako standardowego rozwiązania dla sektora biznesowego. D-Link Assist to usługa szybkiej pomocy technicznej umożliwiająca rozwiązanie nawet poważnych problemów z działaniem urządzeń, w ramach której niezwłocznie można wymienić uszkodzone urządzenie.

 

W epoce cyfrowej sieć jest podstawą operacji biznesowych, a możliwość szybkiego przywrócenia systemu w przypadku awarii ma fundamentalne znaczenie. Po to, by zapewnić taką możliwość, wymagającą świadczenia usług wsparcia technicznego na najwyższym poziomie, D-Link wprowadza bezpłatną zaawansowaną usługę RMA. Umożliwia ona wysyłkę sprawnego urządzenia w następnym dniu roboczym, obejmującą wszystkie produkty biznesowe z co najmniej 5-letnią gwarancją.

 

W Europie zmiana weszła w życie 1 maja 2019 r. i obejmuje wsparcie produktów biznesowych, takich jak przełączniki sieciowe oraz punkty dostępowe. Usługa jest także dostępna dla każdego produktu z 2- oraz 3-letnią gwarancją po wykupieniu opcjonalnego 3-letniego przedłużenia gwarancji. Podobnie jak ma to miejsce w przypadku zaawansowanej usługi wymiany RMA, także w ramach D-Link Assist są dostępne usługi instalacji i konfiguracji urządzeń oraz diagnostyki u klienta, co ma na celu zaplanowanie wdrożenia sieci przewodowej i bezprzewodowej lub monitoringu wizyjnego.

 

– Większość firm nie może sobie pozwolić na przestoje. Awaria sieci nie tylko może oznaczać straty finansowe, ale także uszczerbek na reputacji. Nowa usługa NBDS – wysyłka sprawnych urządzeń w następnym dniu roboczym, a także D-Link Assist – usługa planowania instalacji oraz konfiguracji, pomagają naszym klientom w ominięciu potencjalnych problemów wynikających z korzystania z technologii – powiedział Kevin Wen, President D-Link Europe.

 

Więcej informacji o D-Link Assist i nowych funkcjach znajduje się w serwisie D-Linka pod adresem https://eu.dlink.com.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE