Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Citrix przejmuje Sapho – Citrix Systems Inc. udoskonala swoje rozwiązania do tworzenia cyfrowych miejsc pracy, w związku z tym dokonał akwizycji firmy Sapho.

Citrix Systems Inc. udoskonala swoje rozwiązania do tworzenia cyfrowych miejsc pracy, w związku z tym dokonał akwizycji firmy Sapho. Do tej pory firma Sapho tworzyła rozwiązanie dla mikro-aplikacji, które teraz ma usprawnić i uprościć pracę z wykorzystaniem Citrix Workspace. Zastosowanie platformy Sapho pozwoli na to, by lista zadań, które pracownicy mają do wykonania w ramach codziennych obowiązków, wraz z wszystkimi innymi potrzebnymi do tego informacjami, była automatycznie dostępna na telefonie, tablecie czy innym urządzeniu przenośnym. Eliminuje to konieczność przeglądania różnych programów i poszukiwania wiadomości w skrzynce pocztowej czy w kalendarzu.

 

Na dzisiejszym rynku pracy, przewagę uzyskują te firmy, które mogą rekrutować, rozwijać i angażować pracowników efektywniej niż konkurencja” – powiedział Tim Minahan, wiceprezes wykonawczy ds. strategii biznesowej i dyrektor ds. marketingu w Citrix. “Standard pracy, jaki zapewnia dana organizacja definiuje, która z nich jest bardziej atrakcyjna dla obecnych i potencjalnych pracowników. Stworzenie inteligentnych, cyfrowych przestrzeni pracy, pozwala firmie zbudować taką przewagę.”

 

Organizacja i optymalizacja

Cyfrowe miejsce pracy, zwiększa zadowolenie pracowników poprzez odpowiednią organizację ich pracy, zapewniając wygodę, automatyzację procesów oraz zmniejszając skomplikowanie wykonywanych zadań. Obecnie organizacje muszą bezpiecznie łączyć i automatyzować dostęp do aplikacji i danych, z coraz większej liczby różnych urządzeń końcowych i lokalizacji. Zrozumienie tych potrzeb i ewolucja rozwiązań, które ją zapewniają, pomaga zrównoważyć bezpieczeństwo i poprawić komfort pracy użytkowników końcowych, jednocześnie zwiększając ich efektywność i zmniejszając poziom stresu, który pojawia się podczas korzystania z przestarzałej firmowej infrastruktury IT.

 

Citrix Workspace pozwala:

  • Zapewnić pracownikom elastyczny dostęp do wszystkich aplikacji i informacji potrzebnych do pracy z jednego miejsca, tam, gdzie chcą i w sposób, jaki jest dla nich najwygodniejszy.
  • Korzystać z innowacyjnych technologii takich jak uczenie maszynowe, upraszcza procesy wewnętrzne firmy, pozwala zautomatyzować obsługę prostych zadań, które wymagają ich uwagi/ wykonania.
  • Wspierać rozwój i umiejętności pracowników.

 

“Nasze technologie tworzą inteligentne środowisko, które rozwiązuje problemy efektywności, przed którymi stoją pracownicy i firmy. Optymalizując pracę w jednym miejscu, kierując ją, wprowadzając mikro-aplikacje do środowiska i automatyzując zadania, oszczędzamy czas pracowników, który mogą przeznaczyć na wykonywanie pracy o wartości dodanej. Razem możemy dostarczyć przestrzeń roboczą, która na nowo definiuje sposób, w jaki sposób praca jest wykonywana.” – powiedział Fouad ElNaggar, współzałożyciel i dyrektor generalny Sapho.

 

Sapho to hostowana w chmurze platforma, która jest łatwa w konfiguracji, a także posiada dużą bibliotekę gotowych do użycia łączy i interfejsów API. Mikro-aplikacje Sapho wspomagają efektywność pracowników poprzez konsolidację dostępu do narzędzi i zadań w ramach jednej, łatwej w obsłudze przestrzeni roboczej. Dzięki nim można zastąpić złożone systemy za pomocą mikro-aplikacji, które zapewniają pracownikom odpowiedni standard pracy, dopasowany do ich potrzeb. Firmy mogą automatycznie zintegrować dedykowane, spersonalizowane zadania z istniejącymi systemami i dostarczyć je do dowolnego urządzenia końcowego, intranetu lub narzędzia wykorzystywanego przez pracowników. Korzystając ze sprawdzonych, predefiniowanych interfejsów API, które integrują się z rozwiązaniami wiodących producentów oprogramowania, a także ponad pięćdziesięcioma mikro-aplikacjami dla takich programów jak Salesforce, Workday, Concur, ServiceNow, Outlook czy Google Drive, firmy mogą efektywnie dostarczać narzędzia dla swoich pracowników.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE