Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cisco rozszerza program partnerski, aby zwiększyć różnorodność kompetencji i rentowność partnerów

Podczas Cisco Partner Summit 2023 firma ogłosiła nowe możliwości, ulepszenia i narzędzia dla swojej rozległej społeczności partnerów. Ponieważ Cisco inwestuje w tworzenie większej wartości biznesowej w całym cyklu życia klienta, zainicjowało znaczącą ewolucję programu partnerskiego, aby nagradzać partnerów za sprzedaż sprzętu, oprogramowania i rozwiązań Cisco jako usługi. 

Cisco aby wesprzeć konkurencyjność partnerów, w ciągu najbliższych dziewięciu miesięcy doda do sześciu nowych specjalizacji.

 

„Cisco Partner Incentive to największa zmiana, jaką wprowadziliśmy w programach motywacyjnych dla partnerów od ponad dekady. Jest to kolejny krok w ewolucji programu partnerskiego Cisco, która trwa od 2020 roku” – powiedział Marc Surplus, wiceprezes globalnej organizacji partnerskiej Cisco. „Rozszerzając pakiet specjalizacji Cisco w zakresie rozwiązań, pomagamy naszym partnerom wyróżnić się na rynku i wykazać się wiedzą specjalistyczną w zakresie technologii i rozwiązań poszukiwanych przez klientów”.

 

Cisco wprowadziło również kilka ulepszeń do Partner Experience Platform (PXP), dopasowanego do potrzeb partnerów portalu internetowego wspierającego produktywność, konkurencyjność, rentowność i strategię wejścia na rynek. PXP został wzbogacony o analizy predykcyjne oparte na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym, które mogą pomóc partnerom w wyróżnieniu się na rynku i rozwijaniu ich działalności. Ulepszenia te uzupełnia odnowiony pulpit nawigacyjny, który zapewnia całościowy wgląd w działania i inwestycje, eliminując potrzebę korzystania z kosztownych narzędzi innych firm.

PXP wprowadzi również Estymator Zrównoważonego Rozwoju, dostępny wyłącznie dla partnerów specjalizujących się w działaniach na rzecz środowiska. Od 20 listopada 2023 r. Sustainability Estimator zapewni partnerom wgląd w szacowane oszczędności energii, redukcję emisji, redukcję kosztów i wpływ na środowisko, które klient może osiągnąć poprzez modernizację swojego sprzętu IT. Narzędzie jest również wspierane przez nową ścieżkę Sustainability Partner Journey z zasobami i materiałami pomocniczymi, aby pomóc partnerom w budowaniu ich praktyk w zakresie zrównoważonego rozwoju.

 

 

Benefity dla partnerów dostosowane do wartości i sukcesów klienta

Cisco Partner Incentive, jako jeden prosty program, połączy elementy kilku najbardziej cenionych elementów programu partnerskiego Cisco. W myśl strategii Cisco związanej z przejściem na ofertę opartą w większym stopniu na oprogramowaniu i usługach, firma będzie nagradzać partnerów rabatami, aby stymulować przewidywalny i zyskowny wzrost. Biorąc pod uwagę wyniki biznesowe pożądane przez klientów i potrzebę maksymalizacji zwrotu z inwestycji IT klientów, zachęta będzie w szczególności wspierać pozyskiwanie nowych klientów, możliwości sprzedaży dodatkowej i krzyżowej. Wdrażany etapowo program Cisco Partner Incentive powinien rozpocząć się w drugiej połowie 2024 roku, zapewniając partnerom dużo czasu na przejście do nowych ram motywacyjnych.

Nowy program obejmie trzy ścieżki: 1) oferty jednorazowe, 2) oferty cykliczne i 3) wartość dla klienta. Partnerzy będą otrzymywać rabaty w oparciu o całkowitą wartość umowy zamkniętej sprzedaży, ukończenie działań mających na celu przyjęcie rozwiązania przez klientów oraz przyrost rocznej wartości umowy w miarę zwiększania liczby subskrypcji. Ponadto partnerzy będą mieli możliwość zdobycia premii za inwestycje we współpracę z Cisco lub sprzedaż rozwiązań. Program Cisco Partner Incentive będzie stanowił uzupełnienie niedawnych zmian wprowadzonych do systemu wynagradzania sprzedawców Cisco w celu lepszej obsługi klientów i zwiększenia spójności we wspólnym zdobywaniu rynku przez Cisco i partnerów.

 

Akcent na usługi zarządzane dla partnerów

Świadczone przez partnerów usługi zarządzane stanowią dla produktów Cisco całkowity rynek adresowalny o wartości 161 miliardów dolarów* (357 miliardów dolarów z uwzględnieniem usług partnerskich), przy czym oczekuje się, że do 2027 roku 46% sprzedaży firmy będzie realizowane w tymże modelu.

Aby umożliwić dostawcom usług zarządzanych (MSP z ang. Managed Service Providers) dostarczanie najwyższej jakości wsparcia, Cisco uruchomiło Partner Advanced Support z dodatkową korzyścią w postaci kierowanego dostępu do integracji API, które opierają się na istniejących usługach MSP. Dzięki szybszemu dostępowi do ekspertów i narzędzi w Cisco Technical Assistance Center (TAC) – globalnej organizacji, która zapewnia całodobowe, wielokrotnie nagradzane usługi wsparcia technicznego – Partner Advanced Support for MSPs umożliwia MSP oferowanie szybszego, wieloproduktowego wsparcia, analizy predykcyjnej i rozwiązywania problemów w celu skalowania modelu usług opartego na wynikach.

Opierając się na niedawno wprowadzonych Cisco Powered Managed Firewall, Intelligent Workspace i Private 5G, Cisco ogłosiło również, że zintegrowało Cisco Lifecycle Advantage (LCA) z Cisco PX Cloud, usprawniając liczbę narzędzi potrzebnych partnerom do uzyskania kompleksowego wglądu w dane dotyczące cyklu życia klienta. Dzięki tej integracji partnerzy będą mogli uzyskać dostęp do danych Success Tracks, aby przyspieszyć wyniki klientów i skrócić czas osiągnięcia celów dzięki cyfrowemu zaangażowaniu klientów pod wspólną marką.

 

 

Więcej specjalizacji

Specjalizacja Cisco dla małych firm została odświeżona i przemianowana na specjalizację dla małych i średnich firm (SMB). Nowa zawartość programu pokazuje zaangażowanie Cisco w klientów SMB poprzez kompleksowe rozwiązania z czterech podstawowych doświadczeń: Smart SMB, Hybrid SMB, Secure SMB i Remote SMB. Oferta Wyspecjalizowanych partnerów Cisco SMB jest pierwszą inicjatywą tego typu w branży, oferującą tak kompleksowe podejście.

Cisco planuje uruchomić dwie nowe specjalizacje rozwiązań Internetu rzeczy (IoT) w pierwszej połowie 2024 roku. Oprócz tego, firma nadal koncentruje się na wzmocnionych przemysłowych segmentach IoT i rozszerzonym uznaniu dla partnerów pracujących w nieprzemysłowych przestrzeniach IoT. Pozwala to na większe zróżnicowanie wiedzy specjalistycznej partnerów z tego sektora, ułatwiając klientom znalezienie rozwiązania odpowiedniego do ich potrzeb biznesowych.

 

Dodatkowe analizy predykcyjne dla partnerów

Platforma PXP została wzbogacona o bardziej predykcyjne i przydatne informacje, aby umożliwić partnerom wyróżnienie się na rynku i napędzanie wzrostu. Obejmują one:

  • Growth Finder, który zapewnia partnerom widoczność w celu utrzymania, rozwoju i zamykania większej liczby transakcji, z powtarzalnością przychodów, cross-sell i up-sell na bazie danych opartych na ukierunkowanym wzroście i modelowaniu AI dedykowanych partnerom. Dzięki temu narzędziu firmy będą mogły, na przykład, pozycjonować odpowiednie rozwiązanie bezpieczeństwa dla odpowiednich klientów z odpowiednim ruchem sprzedażowym.
  • Rozszerzony wgląd w cykl życia klienta Practice Maturity, który pomaga partnerom wspierać podróż w cyklu życia klientów, aby zwiększyć możliwości uzyskiwania stałych przychodów.
  • Incentive Insights, obejmujące widoki utraconych możliwości i optymalizator zachęt, aby zobrazować i zwiększyć wymierny wpływ na wyniki finansowe partnerów.
  • Cisco Partner Journeys – “interaktywne ścieżki postępowania” zaprojektowane tak, aby uprościć złożoność działania i pomóc partnerom szybciej osiągnąć kluczowe wyniki biznesowe. 19 wzorców ścieżek dla firm w zakresie cyklu życia usług, bezpieczeństwie, zrównoważonym rozwoju, oprogramowaniu i nie tylko.

 

Oddychałem najczystszym powietrzem na Ziemi… w fabryce półprzewodników