Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Cisco prezentuje nowe rozwiązania Contact Center wykorzystujące AI, dostępne w usłudze Webex Contact Center Enterprise, poprawiające jakość doświadczeń klientów i pracy agentów.

Najlepsze światowe marki zdobywają lojalność klientów przez lata, a nawet dekady. Niestety, jeżeli doświadczenia konsumenta nie są na najwyższym poziomie, mogą ją utracić w zaledwie kilka sekund. Oczekiwania i potrzeby zmieniają się błyskawicznie, natomiast możliwości reakcji biznesu na te zmiany często za nimi nie nadążają. Właśnie dlatego Cisco wprowadziło usprawnienia w obszarze sztucznej inteligencji oraz usług w chmurze, które mają szansę poprawić doświadczenia klientów z contact center.

 

Contact Center na cyfrowych sterydach

Cisco dąży do masowej transformacji doświadczeń klientów i agentów poprzez wprowadzenie AI do swojej oferty centrów kontaktu. To umożliwi agentom zapewnianie wsparcia technicznego i poprawę ogólnego poziomu obsługi klienta. Firma ogłosiła nowe funkcjonalności wynikające z przejęcia firmy Voicea, a także te będące wynikiem współpracy z Google Cloud Contact Center AI (CCAI), które zmieniają agentów w „super agentów”. Firma przedstawiła również Webex Experience Management (dawniej CloudCherry), który umożliwia pracownikom contact center ocenę w czasie rzeczywistym tego, jak czują się klienci. Dodatkowo, wszystkie te innowacje są teraz dostępne w Cisco Webex Contact Center Enterprise.

 

„Cisco od lat współpracuje z największymi na świecie contact center w celu rozwiązywania ich najbardziej złożonych problemów. Dziś umożliwiamy budowanie zupełnie nowych i lepszych doświadczeń zarówno klientów, jak i agentów” – powiedział Omar Tawakol, wiceprezes i dyrektor generalny Contact Center w Cisco Collaboration. „Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji pomożemy centrom kontaktu każdej wielkości radykalnie zmienić doświadczenia współczesnego wyrafinowanego konsumenta tak, by odpowiednio sprostać jego wymaganiom”.

 

Ponadto rozszerzenie współpracy z Google Cloud pozwoli na wprowadzenie do oferty centrów kontaktu funkcji obsługujących CCAI (takich jak systemy do interaktywnej obsługi osoby dzwoniącej – IVR, chatboty i pomoc agenta). Dzięki tym funkcjonalnościom, firmy mają szansę wyjść poza sztywne scenariusze rozmowy telefonicznej, aby zapewnić lepsze i bardziej naturalne doświadczenia w contact center. Klienci mogą zaledwie w kilku słowach powiedzieć, co chcą zrobić, a za pomocą NLU Google Cloud będą w stanie samodzielnie wykonać proste zadania (zmienić hasło czy sprawdzić stan konta), lub zostaną przekierowani do najlepszego dostępnego agenta, który pomoże im w przypadku bardziej złożonych pytań.

 

„Jeśli chodzi o rozwój contact center, Cisco i Google Cloud mają jeden wspólny cel: poprawić obsługę klienta przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności operacyjnej. Dlatego tak blisko współpracujemy, aby stworzyć kompleksowe rozwiązanie dla naszych klientów” – powiedział Antony Passemard, Conversational AI i CCAI Lead w Google Cloud. „Dzięki połączeniu bogatej technologii contact center od Cisco z CCAI NLU i funkcjami mowy w chmurze Google Cloud, firmy będą mogły skrócić średni czas obsługi, pomóc agentom zapewnić najlepszą możliwą jakość usług i ostatecznie zwiększyć wyniki marki w zakresie NPS/CSAT”.

 

Z kolei wynikający z przejęcia CloudCherry rozwój Webex Experience Management daje pracownikom contact center możliwość wglądu w czasie rzeczywistym w to, jak czują się klienci. Wszystko po to, by radykalnie poprawić ich doświadczenia, pomagając przedsiębiorstwom zwiększyć lojalność i podnieść wyniki CES, NPS i CSAT. Usuwa silosy danych, które uniemożliwiają przeprowadzenie odpowiedniej analizy tego, co zainteresowani odczuwają podczas kontaktów z organizacją. System identyfikuje również klientów „zagrożonych”, dzięki czemu firmy mogą zwrócić szczególną uwagę na ich obsługę.

 

Wszystkie te innowacje dostępne są w Webex Contact Center Enterprise, nowym rozwiązaniu chmurowym, dla dużych contact center. Jako pierwsze na rynku łączy ono bezpieczeństwo, niezawodność i bogactwo funkcji. Zbudowane jest na platformie Webex dla Contact Center, otwartej i elastycznej architekturze chmurowej, która umożliwia szybki dostęp do nowych funkcji i wspiera wdrażanie innowacji. Podobnie jak reszta portfolio Cisco, jest ona obsługiwana na całym świecie przez centra danych w Ameryce Północnej, Europie, Australii i Azji, świadcząc usługi dla 24 000 agentów jednocześnie.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewcisco-podczas-konferencji-cisco-live-2020-zaprezentowalo-szereg-nowosci-dla-srodowiska-webex-meetings-nowe-rozwiazania-wideo-poprawiaja-jakosc-wspolpracy-dzieki-sztucznej-inteligencji-ai/

1 KOMENTARZ

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE