Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Ciągłość biznesowa dzięki szybkiemu przejściu na “home office” dzięki wsparciu Oktawave. Wyzwaniem zdalnej pracy jest „pozostawanie w kontakcie”, a także planowanie działań oraz raportowanie.

Obecnie wiele firm w Polsce i na świecie wymaga od swoich pracowników przejścia na pracę z domu, ze względu na koronawirus COVID-19. Boom na “home office” może okazać się tymczasowy, ale znaczne zwiększenie liczby pracowników pracujących poza tradycyjnymi biurami staje się faktem. Ma również wpływ na wybór narzędzi, używanych do koordynowania zadań i komunikowania się. W tym kontekście wyzwaniem zdalnej pracy jest „pozostawanie w kontakcie”, a także planowanie działań i raportowanie.

 

Trend ten niedawno podkreśliła firma Zoom w swoim raporcie finansowym. Zauważyła  nagły wzrost popytu na swój komunikator wideo do konferencji i spotkań online, nawet jeśli większość tego zainteresowania dotyczyła bezpłatnej usługi. Eric Yuan, dyrektor generalny Zoom, powiedział, że w świetle rozprzestrzeniania się koronawirusa wiele firm szybko zrozumiało, że potrzebuje narzędzi do zdalnej pracy i trend ten będzie się rozwijał.

 

Wsparcie w pracy zdalnej pracowników…

Wiele firm technologicznych obecnie wspiera swoich klientów i pracowników w pracy zdalnej. W ostatnich dniach Twitter zachęcał pracowników do pracy w domu. Podobnie postąpiły firmy takie jak Amazon, Google, LinkedIn i Microsoft, doradzając pracownikom zdalną pracę w celu ograniczenia ryzyka zarażenia wirusem.

 

Współzałożyciel firmy Box, Aaron Levie, opublikował tweet z oświadczeniem w którym pisze pisze, że wprowadził w życie plan działań aby zapewnić funkcjonowanie firmy i jej technologii w przypadku ewentualnych zakłóceń.

 

„Od dawna zdajemy sobie sprawę z potencjalnego ryzyka związanego z przerwami w świadczeniu usług z powodu zdarzeń niepożądanych, takich jak trzęsienie ziemi, przerwa w dostawie prądu lub kryzys zdrowia publicznego, taki jak COVID-19. Właśnie dlatego wprowadziliśmy program ciągłości działania, który zapewnia zasady i plany niezbędne do ochrony działalności firmy i jej  kluczowych funkcji biznesowych.” – podkreśla współzałożyciel firmy Box, Aaron Levie.

 

W tym kontekście wiele firm technologicznych zauważa, że ​​praca w domu jest normalną częścią ich działalności biznesowej, ale teraz rozszerzają tę opcję na wszystkich swoich pracowników, niezależnie od biura lub lokalizacji, z której zwykle pracują. Obecna sytuacja pokazuje, że gotowość do szybkiego przejścia na pracę zdalną ma bardzo duże znaczenie biznesowe, jeśli chodzi o zachowanie ciągłości operacyjnej. Dziś, w okolicznościach wyjątkowych widać, że bez nowych technologii czy rozwiązań chmurowych, tak szybkie dostosowanie nie byłoby możliwe.

 

…. i klientów

Podobnie działania obserwujemy także u rodzimych firm z branży IT.  Na przykład w Oktawave podjęto, wzorem międzynarodowych gigantów IT, szereg działań związanych z funkcjonowaniem firmy. Już w ubiegłym tygodniu wprowadzono przejście na pracę zdalną, zawieszono wszystkie podróże międzynarodowe i krajowe oraz udział w wydarzeniach i spotkaniach.

 

W liście do swoich klientów firma zapewniła o ciągłości działania swoich usług, dzięki korzystaniu z szeregu narzędzi dostępnych w chmurze, których rutynowo używa do wspierania mobilności i pracy zdalnej (np. Skype, Slack, Teams czy wspomniany Zoom). Dzięki sprawnej regorganizacji Biuro Obsługi Klienta Oktawave nadal pracuje w trybie 24/7, podobnie jak inżynierowie odpowiedzialni za utrzymanie infrastruktury i obsługę centrów danych.

 

W razie potrzeby firma gwarantuje także możliwość przyjęcia większego obciążenia w związku wdrożeniami pracy zdalnej u klientów lub dalsze lub dłużej trwające utrudnienia. Oferuje też firmom w Polsce pomoc w zapewnieniu ciągłości działania biznesu i uruchomienia usług wspierających pracę zdalną (np. Office365, GSuite, Zoom, Hangouts, Slack), a także błyskawicznie przeniesienie dodatkowych serwerów do chmury.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewoktawave-wprowadza-system-do-zarzadzania-kubernetes-oks-oktawave-udostepnia-i-umozliwia-uruchomienia-gotowego-klastra-kubernetes-na-swojej-infrastrukturze-w-10-minut-i-bezplatne-przetestowanie-go/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE