Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Check Point ogłosiła cztery nowe główne inicjatywy w ramach swojego globalnego programu rozwoju partnerów, które mają na celu przyspieszyć dostęp do korzyści i nagród za działania generujące sprzedaż.

Firma Check Point Software Technologies, wiodący dostawca rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa na świecie, ogłosiła cztery nowe główne inicjatywy w ramach swojego globalnego programu rozwoju partnerów Check Point, które mają na celu przyspieszyć ich dostęp do korzyści i nagród za działania generujące sprzedaż dzięki bliższej współpracy z firmą Check Point.

 

Program rozwoju partnerów firmy Check Point został wprowadzony w styczniu 2020 r. Opracowany został w ścisłej konsultacji z partnerami Check Point na całym świecie, zapewnia dostęp do specjalistycznego wsparcia i zasobów w celu przyspieszenia cykli sprzedaży klientów. Partnerzy cieszą się przewidywalnymi marżami wzrostu i uznaniem, zdobywając nowe konta i przyspieszając proces przyjmowania klientów.

 

Nowe inicjatywy mają na celu zwiększenie przychodów i rentowności partnerów w całym cyklu sprzedaży. Obejmują one:

  • Dodatkowe rabaty za rejestrację transakcji i sprzedaż nowych technologii: Partnerzy rejestrujący transakcje z nowymi klientami otrzymają dodatkową marżę w wysokości nawet 25%. Sprzedaż nowych technologii, takich jak Check Point CloudGuard i Check Point Harmony, zapewni dodatkowy rabat w wysokości 15%, aby pomóc partnerom w zaspokojeniu potrzeb klientów w zakresie zabezpieczenia wdrożeń w chmurze i pracowników zdalnych.
  • Nowy program certyfikacji usług profesjonalnych: Inżynierowie partnerów mogą uzyskać certyfikację w zakresie świadczenia usług opartych na rozwiązaniach Check Point, umożliwiając partnerom rozwijanie długoterminowych relacji z klientami, osiąganie sprzedaży o wyższej wartości i wyróżnianie się na tle konkurencji poprzez zwiększanie ich wartości dla klientów.
  • Gotowe kampanie pozyskiwania potencjalnych klientów: program zawiera teraz skalowalne, wstępnie zatwierdzone kampanie, które umożliwiają partnerom pobieranie i dostosowywanie istniejących treści marketingowych w celu kierowania ich na segmenty, do których chcą dotrzeć. Gotowe kampanie usprawniają i przyspieszają kampanie marketingowe partnerów w celu generowania potencjalnych klientów i zwiększania zaangażowania klientów.
  • Ulepszony program „White Space”: umożliwia partnerom przekazanie firmie Check Point podstawowych informacji o dowolnym koncie klienta w zainstalowanej bazie, a program automatycznie zidentyfikuje najlepsze możliwości sprzedaży w ramach tego konta, aby pomóc partnerom skoncentrować się na działaniach związanych jedynie z obsługą klienta.

 

Program zapewnia dedykowane zespoły kont, ulepszone narzędzia sprzedaży i zarządzania klientami, finansowanie rozwoju rynku, tworzenie popytu i działania marketingowe, zwiększone marże produktów i zachęty oraz zaawansowane szkolenia dotyczące sprzedaży i produktów. Check Point wspiera również sojusze branżowe i unikalne integracje produktów z wiodącymi na rynku dostawcami platform, w tym Microsoft Azure, Amazon Web Services, VMware i Silver Peak.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewamd-podalo-wyniki-finansowe-z-q1-2021-czy-kogos-zaskakuje-ze-sa-pelne-imponujacych-wzrostow/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE