Nasz wzrost dziś definiujemy głównie w obszarach transformacji usług IT, konsultingu technologicznego oraz projektów. Koncentrujemy się także na organicznym i stałym rozwoju usług wsparcia infrastruktury IT. Główne obszary naszej pracy to cyberbezpieczeństwo, testowanie i zarządzanie aplikacjami, digitalizacja, projektowanie rozwiązań IT, w tym przy użyciu ServiceNow, rozwiązań chmurowych, w oparciu o sztuczną inteligencję, a także analityka danych. Ten zakres naszego biznesu będzie przeżywał najbardziej dynamiczny wzrost w najbliższym czasie. Zespół P&C to pasjonaci nowych technologii, współpracujący przy innowacyjnych projektach oraz uczestniczący w rozwojowych szkoleniach w obszarach takich, jak MS Azure, AWS, Google czy ServiceNow. W 2020 roku pracownicy zdobyli ponad 580 różnych certyfikacji, m.in. Togaf, ServiceNow, Azure, AWS, Google Cloud – mówi Beniamin Poznański, szef działu Projects & Consulting w Capgemini.
Nasz zespół cyberbezpieczeństwa w Polsce bardzo szybko się rozwija i zatrudnia obecnie ponad 70 osób. Mamy nadzieję, że wraz z poszerzaniem się portfolio naszych klientów, do końca roku będziemy zatrudniać łącznie 150 pracowników, z czego 30 osób będzie dedykowanych do ciągłej pracy w CDC. Poszukujemy osób z biegłą znajomością rozwiazań SIEM/SOAR, Cloud Security, aplikacji IAM/PAM oraz języka angielskiego. Oferujemy pracę w wysoko wykwalifikowanym zespole, przy międzynarodowych projektach, gdzie ważny jest regularny rozwój w zakresie innowacyjnych rozwiązań i nowych technologii – dodaje Michał Sosinka, szef zespołu cyberbezpieczeństwa w Capgemini Polska.
Podstawą są dla nas badania pracowników klientów. Bazując na nich, przygotowujemy m.in. specjalne aplikacje mobilne wspomagane sztuczną inteligencją, które integrują wiele funkcjonalności przydatnych w czasie pracy. Dzięki nim można m.in. wejść do biura, łatwo połączyć się z zespołem, rozwiązać problem z wykorzystaniem chat bota, zlokalizować szefa i zalogować się do własnego smart biurka oraz cyfrowego środowiska pracy z wykorzystaniem kodu QR. Aplikacje mogą być także pomocne m.in. w takich zadaniach jak rezerwacja biurka, sali konferencyjnej, samochodu służbowego czy rozliczenie delegacji. Takie rozwiązania to nie tylko komfort, ale wymierne rezultaty dla pracodawcy. 83% liderów HR w 12 krajach świata wskazało doświadczenie pracownika jako kluczowe dla przyszłego sukcesu organizacji – mówi Maciej Kafel, Starszy Architekt i globalny lider oferty Connected Office w Capgemini.