Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Canon wyróżniony nagrodą Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter w kategorii Serwisowalność oraz uznana za lidera w raporcie Serviceability Market Insights

Canon ,Buyers Lab ,BLI, Serviceability Market Insights

 

Firma Canon otrzymała prestiżową nagrodę Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter w kategorii Serwisowalność, przyznawaną przez Keypoint Intelligence – firmę zajmującą się badaniem rynku oraz niezależnego eksperta ds. sprzętu, oprogramowania i usług w zakresie druku i inteligentnych technologii. Nagroda ta trafia do producentów, którzy wyróżniają się najlepszą strategią serwisową, narzędziami i zasobami, według raportu ‘Serviceability Market Insights’ Keypoint Intelligence.

Raport, który porównuje wiodących dostawców druku w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej, podkreślił wyjątkową strategię serwisu i wsparcia Canon oraz jego innowacyjne podejście do zwiększenia serwisowalności swoich urządzeń. W raporcie doceniono także uproszczoną konstrukcję urządzeń, nowoczesne narzędzia, analizę predykcyjną oraz programy szkoleniowe Canon, które pomagają zminimalizować przestoje i sprawnie rozwiązywać problemy klientów.

 

„Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne są kluczowym elementem wielu procesów biznesowych, dlatego tak ważne jest, aby przestoje wynikające z problemów technicznych były jak najkrótsze. Nasze badanie rynku w zakresie serwisowania pokazało, że Canon zasłużył na nagrodę BLI 2024-2025 Pacesetter w kategorii Serwisowalność dzięki nowoczesnej i efektywnej ofercie, która pozwala firmom i organizacjom utrzymać wysoką produktywność” – komentuje Deborah Hawkins, dyrektor grupy ds. miejsc pracy w Keypoint Intelligence.

 

W raporcie doceniono również zrównoważone praktyki Canon, które pozwoliły osiągnąć firmie najwyższe wyniki w porównaniu do innych konkurentów. Canon wdrożył kompleksową strategię obejmującą ponowną produkcję, naprawę i recykling urządzeń, części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, co staje się coraz ważniejsze dla klientów. Seria imageRUNNER ADVANCE ES została wyróżniona jako czołowy przykład odnowionych urządzeń, idealnych dla klientów, którzy chcą aktywnie uczestniczyć w gospodarce o obiegu zamkniętym.

 

,,Nasze zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta od lat stanowi kluczowy priorytet naszej działalności, dlatego cieszymy się, że otrzymaliśmy nagrodę BLI 2024-2025 Pacesetter w kategorii Serwisowalność oraz uzyskaliśmy pozycję lidera w towarzyszącym raporcie Keypoint Intelligence. To wyróżnienie potwierdza naszą nieustanną dbałość o klientów i partnerów oraz wysiłki, które podejmujemy, aby wspólnie z nimi osiągać najlepsze rezultaty i minimalizować przestoje” – dodaje Marc Bory, wiceprezes ds. marketingu i innowacji w Canon Europe oraz CEO IRIS. “Jesteśmy dumni, że możemy oferować klientom produkty wysokiej jakości, w tym zrównoważone rozwiązania, które wspierają firmy w realizacji celów związanych z gospodarką o obiegu zamkniętym. Połączenie tych produktów z naszą doskonałą obsługą klienta pozwala nam oferować najlepsze rozwiązania na rynku pod względem niezawodności i serwisu”.

 

Do rozwiązań, które przyczyniły się do osiągnięcia przez Canon wiodącej pozycji w branży, należą:

  • Bezpośrednia sieć serwisowa: Canon posiada jedną z największych bezpośrednich sieci serwisowych w branży, z silnym naciskiem na ciągłe kształcenie, co zapewnia wysoki poziom kompetencji w obsłudze zarówno kanałów bezpośrednich, jak i pośrednich.
  • Konstrukcja i sprzęt: Uproszczona konstrukcja, wysokiej jakości sprzęt oraz wspólna platforma technologiczna zwiększają rentowność serwisu i znacząco skracają czas napraw.
  • Zdalne rozwiązywanie problemów: Canon koncentruje się na zwiększaniu możliwości zdalnego rozwiązywania problemów poprzez helpdesk oraz narzędzia zdalne, takie jak AVA (Augmented Video Assistance). Dodatkowo, wdrożenie platformy ServiceNow w całej organizacji, zaplanowane na koniec 2024 roku, usprawni procesy zarządzania incydentami, problemami i zmianami.
  • Stała współpraca z partnerami: Lokalne spotkania z partnerami handlowymi umożliwiają wymianę najlepszych praktyk i dostarczają cennych informacji, co wspiera ciągłe doskonalenie Canon oraz lepsze dostosowanie firmy do potrzeb rynku.

 

O nagrodach BLI Pacesetter

Na podstawie szczegółowych ankiet, dogłębnych wywiadów oraz autorskiej skali ocen, nagrody Buyers Lab Pacesetter przyznawane przez Keypoint Intelligence wyróżniają producentów sprzętu do obrazowania dokumentów, którzy wyróżnili się na rynku w różnych kategoriach, w tym technologii, usługach oraz kluczowych branżach.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version