Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Avaya wyróżniona po raz czwarty z rzędu w rankingu Aragon Research dotyczącym rozwiązań do ujednoliconej komunikacji i współpracy

Avaya, globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy została uznana za lidera w rankingu The Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration (UC&C) 2021. Ocena opierała się na kompletności strategii i wydajności.

 

Rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS przekształciły tradycyjne spotkania wideo, umożliwiając współpracę w trybie stałej dostępności (always-on). Pomagają one firmom sprostać wyzwaniom dynamicznie zmieniającego się świata, w którym praca odbywa się z dowolnego miejsca i polega na ciągłej, wielowymiarowej współpracy. W miarę jak świat zmierza w kierunku nowych, hybrydowych modeli pracy, Avaya ułatwia współpracę pracownikom z różnych działów i lokalizacji. Według raportu1, którego autorem jest główny analityk Aragon Research Jim Lundy, w ramach OneCloud UcaaS Avaya oferuje szeroką gamę rozwiązań do ujednoliconej komunikacji i współpracy dostępnych zarówno w chmurze jak i w środowisku lokalnym.

 

„Rozwiązanie Avaya Cloud Office™ zaprojektowane przez RingCentral zostało bardzo dobrze przyjęte przez sieć partnerów firmy Avaya. Avaya Spaces® to natywna platforma firmy Avaya, która udostępnia kompletne rozwiązanie do ujednoliconej komunikacji i współpracy wraz z obsługą spotkań, wiadomości i telefonii. Rozwiązanie Spaces jest zbudowane w oparciu o modułową architekturę CPaaS, umożliwiającą przedsiębiorstwom tworzenie złożonych i konfigurowalnych rozwiązań, których potrzebują dla poszczególnych pionów lub przepływów pracy” — powiedział główny analityk Aragon Research Jim Lundy

 

Aragon Research przewiduje, że do 2023 roku „rozmowy człowiek-człowiek oraz człowiek-chatbot będą prawie tak samo popularne”. Avaya wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe na nowe sposoby w swojej platformie OneCloud, aby zapewnić bardziej spersonalizowaną obsługę w danym momencie. Obejmuje to pionierskie wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu zwiększenia wpływu i korzyści płynących z doświadczeń wizualnych, dźwiękowych oraz współpracy w ramach oferty rozwiązań do ujednoliconej komunikacji (UCaaS). Raport zauważa, że „Avaya uczyniła sztuczną inteligencję częścią swojej strategii UC&C, a jej partnerstwo z NVIDIA jest posunięciem, które inni najprawdopodobniej będą naśladować”.

 

 

„Aby firmy mogły odnieść sukces w przyszłości, ważne jest, aby już dziś wykorzystywać nowe sposoby współpracy i kontaktu z klientami i pracownikami” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor Avaya ds. produktów. „Przedsiębiorstwa i ich klienci polegają na rozwiązaniach do współpracy, które są niezawodne, bezpieczne i łatwe w obsłudze, niezależnie od tego, czy pracownicy są w biurze, w domu czy w podróży. Avaya OneCloud odpowiada na potrzeby zarówno pracowników, jak i klientów, ponieważ ich potrzeby są coraz bardziej powiązane i wszystkie przedsiębiorstwa przechodzą na nowe tryby pracy, niezależnie od geografii”.

 

„W obliczu pilnej potrzeby umożliwienia pracy zdalnej na całym świecie jednym z najlepszych sposobów, w jaki przedsiębiorstwa mogą wspierać swoje zdalne zespoły, jest komunikacja za pomocą platformy do ujednoliconej komunikacji i współpracy” — powiedział Jim Lundy, Aragon Research. „Avaya wykorzystuje swoje wysoce elastyczne aplikacje w ofercie chmurowej i jest dobrze przygotowana do zaspokajania potrzeb przedsiębiorstw dzięki coraz szerszej gamie inteligentnych rozwiązań wideo”.

 

Aragon Research Globe to narzędzie oceny rynku, które wizualizuje ocenę konkretnego rynku i działających na nim dostawców przeprowadzoną przez Aragon Research. Aragon Research przeanalizował 16 głównych dostawców na rynku, który skupia się na wszystkich formach współpracy i komunikacji w oparciu o jego trzy wymiary umożliwiające ocenę porównawczą uczestników danego rynku. „Liderzy” to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować.

 

 

Czy równość w miejscu pracy maleje? Zdaniem uczestników dyskusji IBM „Równość szans w erze sztucznej inteligencji“ sztuczna inteligencja może pomóc odwrócić negatywny trend!

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE