Strona główna Biznes i Technologie Avaya pomaga firmom wchodzić w nową normalność. Program konsultacji Avaya Business Continuity...

Avaya pomaga firmom wchodzić w nową normalność. Program konsultacji Avaya Business Continuity Conversation, ma pomóc przedsiębiorstwom planować rozwój w okresie po pandemii.

Firma Avaya udostępniła organizacjom, które do tej pory były skoncentrowane na działaniach bieżących, związanych z trudnościami spowodowanymi pandemią koronawirusa, program Avaya Business Continuity Conversation, który pozwala ocenić skuteczność kroków podjętych podczas kryzysu spowodowanego przez COVID-19 oraz zaplanować dalsze kroki rozwoju infrastruktury. Dzięki temu firmy mogą ocenić, jak najlepiej wykorzystać dotychczas poniesione inwestycje w wyposażenie techniczne, ocenić potrzebne im nowe funkcjonalności oraz zaplanować inwestycje w najważniejsze obszary infrastruktury.

 

“Pandemia COVID-19 bardzo mocno uderzyła w wiele przedsiębiorstw, ale też pomogła im zobaczyć na własne oczy, jak stosowanie nowoczesnych technologii pozwala usprawnić ich funkcjonowanie.  Dlatego Avaya chce wspierać organizacje wchodzące w „nową normalność” i pomagać im nie tylko wrócić do normalnej pracy, ale przede wszystkim – przygotować je na nadchodzącą przyszłość.” – powiedział Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

 

Proces Avaya Business Continuity Conversation jest podzielony na kilka etapów mających na celu kolejno:

  • ocenę istniejącego środowiska technicznego,
  • zrozumienie krytycznych aplikacji oraz związanych z nimi kluczowych mierników sukcesu,
  • wskazanie, jak najlepiej wykorzystać już posiadane zasoby,
  • wskazanie nowych funkcjonalności potrzebnych w firmie,
  • zaplanowanie sposobu i terminów wdrożenia najważniejszych rozwiązań.

 

Realizacją programu Avaya Business Continuity Conversation kierują dyrektorzy ds. rozwiązań dla klientów. Ma on pomóc organizacjom stawić czoła kluczowym wyzwaniom pojawiającym się w fazie wychodzenia z kryzysu, jak zarządzanie wzrastającą liczbą zapytań, utrzymywanie proaktywnego kontaktu i relacji z klientami, wybór najlepszych procedur w pracy zdalnej, przenoszenie agentów telecentrum do lokalizacji zdalnych lub pracy z domu oraz zapewnić odporność, bezpieczeństwo i skalowalność infrastruktury teleinformatycznej w warunkach powszechnej pracy zdalnej.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewczas-na-skuteczna-transformacje-cyfrowa-wynika-z-raportu-rynek-it-i-telekomunikacji-w-polsce-2020-szanse-zagrozenia-bariery-rozwoju-polskiej-izby-informatyki-i-telekomunikacji-p/

BRAK KOMENTARZY

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Exit mobile version