Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Atos i IBM razem pracują nad przyspieszeniem cyfrowej transformacji przy wykorzystaniu Sztucznej Inteligencji i technologii Red Hat OpenShift.

Firmy planują wykorzystać Sztuczną Inteligencję oraz IoT do opracowania wspólnych rozwiązań w celu optymalizacji działań dla klientów w zakresie produkcji, logistyki i łańcucha dostaw. Firmy Atos i IBM rozszerzyły strategiczne globalne partnerstwo, aby pomóc klientom przyspieszyć transformację cyfrową i zoptymalizować procesy biznesowe. Rozszerzony sojusz obejmie opracowanie wspólnych ofert opartych na zdekarbonizowanych rozwiązaniach i usługach firmy Atos wzmacnianych przez rozwiązania IBM.

 

W wyniku tej współpracy klienci obu firm mogą spodziewać się dostępu do branżowych rozwiązań automatyzacyjnych wykorzystujących Sztuczną Inteligencję i technologię Chmury hybrydowej, aby przyspieszyć cyfryzację, zwiększyć produktywność oraz obniżyć koszty. Atos i IBM będą współpracować, aby sprostać wyzwaniom biznesowym w sektorach: produkcji, energii i usług komunalnych, ropy i gazu, handlu i transportu.

 

Połączone oferty będą obejmować:

  • Rozwiązania Zarządzania Cyklem Życia Zasobów – wykorzystują IBM Maximo, aby pomóc przedsiębiorstwom w optymalizacji zasobów mających przyspieszyć cyfrową transformację i zmniejszyć ryzyko. Korzyści dla klientów będą obejmować: możliwość zidentyfikowania obszarów wymagających ulepszeń w zakładach i między nimi, widoczność operacji w czasie rzeczywistym oraz kluczowe wskaźniki efektywności w celu zapewnienia ciągłości biznesowej.
  • Rozwiązania Optymalizacji Monitoringu, Utrzymania, Naprawy i Wykorzystania Zasobów(MRO) – wykorzystują IBM Maximo do zoptymalizowania zasobów i zmniejszenia nakładów inwestycyjnych. Korzyści dla klientów będą obejmować predykcyjne podejście do MRO przy zmniejszeniu nieplanowanych przestojów i wydłużeniu cyklu życia zasobów, co doprowadzi do zmniejszenia wydatków kapitałowych.
  • Rozwiązania Optymalizacji Pakowania, Transportu i Logistyki – zoptymalizują pakowanie produktów, transport i logistykę przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów.
  • Rozwiązania SMART Waste / Optymalizacji i Monitorowania Energii – wykorzystuje IBM Watson i Red Hat OpenShift, aby pomóc producentom i firmom zarządzającym odpadami w optymalizacji zużycia energii.

 

„Ten sojusz to nowy etap strategii Atos, w której chcemy dostarczać klientom konkretne aplikacje biznesowe poprzez współpracę ze światowej klasy liderem jakim jest IBM i doprowadzić do kolejnej fali innowacji. Współgra on również z naszym podejściem branżowym, które koncentruje się na dostarczaniu realnych wyników biznesowych”- powiedział Nourdine Bihmane, Head of Decarbonization Business Line and Head of Growing Markets w Atos. „IBM i Atos mają podobną wizję w kwestii Sztucznej Inteligencji i transformacji cyfrowej  opartej na danych. Wspólnie zajmiemy się najpilniejszymi wyzwaniami, przed którymi stoją dziś organizacje, aby zoptymalizować ich działalność w zakładach, siedzibach i infrastrukturze publicznej”.

 

Rozszerzanie sojuszu IBM z Atos wzmacnia naszą misję współpracy z najbardziej przyszłościowymi i zorientowanymi na klienta partnerami na całym świecie w celu przyspieszenia cyfrowej transformacji klientów” – powiedział Bob Lord SVP Cognitive Applications and Ecosystems w IBM. Atos dostarcza wiodące rozwiązania, które optymalizują procesy biznesowe w celu uzyskania wymiernych rezultatów dla branż obciążanych dużą ilością zasobów. Połączenie branżowej wiedzy i zaangażowania w zrównoważony rozwój firmy Atos z bogatym doświadczeniem IBM w obszarze Sztucznej Inteligencji i technologii otwartej Chmury Hybrydowej ma kluczowe znaczenie we wsparciu klientów w ich procesach modernizacyjnych”.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewinnowacje-powinny-byc-dostepne-dla-kazdego-chcemy-byc-firma-ktora-bedzie-laczyc-kultury-i-laczyc-talenty-podkresla-andrzej-gladki-z-ca-dyrektora-generalnego-xiaomi-w-europie-polnocno-wschodniej/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE