Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Atman, warszawski dostawca usług data center udostępnił firmie Locon bezpłatnie środowisko serwerowe i usługi sieciowe do testów i uruchomienia aplikacji „Dbam o Bliskich”.

Na całym świecie firmy z sektora nowoczesnych technologii włączają się w akcje pomocowe w związku z pandemią COVID-19. Swój wkład w tym obszarze ma też warszawski dostawca usług data center – Atman. Operator udostępnił firmie Locon bezpłatnie środowisko serwerowe i usługi sieciowe do testów i uruchomienia aplikacji „Dbam o Bliskich”.

 

Nowa aplikacja jest odpowiedzią na potrzebę zwiększenia bezpieczeństwa w warunkach pandemii i powstała w efekcie współpracy firmy Locon, twórcy popularnej aplikacji „Gdzie jest dziecko” i największych krajowych operatorów telekomunikacyjnych. Inicjatywa ma poparcie Ministerstwa Cyfryzacji. Dzięki bezpłatnej aplikacji „Dbam o Bliskich” użytkownik może uzyskać informacje na temat lokalizacji swoich najbliższych. Może też w sytuacji zagrożenia wezwać pomoc jednym przyciskiem.

 

Technologiczna filantropia

Atman postanowił wesprzeć projekt i w jednym ze swoich warszawskich centrów danych udostępnił firmie Locon środowisko do testów aplikacji: 6 wydajnych serwerów połączonych siecią wewnętrzną o przepustowości 1 Gb/s.

 

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Zbiórka pieniędzy dla szpitali, włączanie się w życie codzienne społeczności lokalnych czy zakup specjalistycznego sprzętu ochronnego – to tylko wybrane formy wsparcia, jakie rodzimy biznes oferuje w trudnych czasach pandemii. Bezpłatna infrastruktura Atmana dla firmy Locon pod projekt ważny dla bezpieczeństwa ogółu pokazuje, że nie mniej istotne jest wsparcie technologiczne. To jednocześnie istotny sygnał dla całego rynku, że czasy, w których firmy mogły koncentrować się wyłącznie na zyskach, minęły bezpowrotnie.

 

Według raportu Polsko-Francuskiej Izby Gospodarczej 68 proc. konsumentów oczekuje dzisiaj od marek, aby odgrywały one większą rolę w rozwiązywaniu problemów społecznych. To będzie wpływać także na relacje w sektorze B2B, ponieważ millenialsi i jeszcze młodsze pokolenia niebawem będą zajmować decyzyjne miejsca w firmach – komentuje Jarosław Łuczkiewicz, CMO Atman.

 

Szczególną presję w zakresie społecznej odpowiedzialności odczuć mogą przede wszystkim firmy technologiczne. Według raportu FleishmanHillard ponad 20 proc. przedstawicieli generacji Z i millenialsów z USA i Wlk. Brytanii nie ufa firmom z tej branży. Dlaczego? Ponieważ ich zdaniem firmy tworzą innowacyjne rozwiązania, które nie próbują rozwiązać globalnych problemów. Pandemia koronawirusa jest dla wielu firm prawdziwym sprawdzianem i doskonałą okazją do tego, aby tę sytuację zmienić.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewaccenture-globalnym-liderem-dostawcow-profesjonalnych-uslug-w-chmurze-w-2020-r-accenture-zostalo-uznane-przez-idc-marketscape-za-najlepszego-dostawce-uslug-w-chmurze-obliczeniowej-na-swiecie/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE