Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Apple AR headset coraz bliżej? CEO firmy, Tim Cook, rozwiewa wątpliwości.

CEO firmy Apple, Tim Cook, w trakcie wywiadu dla China Daily USA poniekąd potwierdził, że jego firma pracuje nad zestawem rozszerzonej rzeczywistości.  

Plotki na temat Apple AR właściwie potwierdzone. W wywiadzie Cook został zapytany jakie jego zdaniem kluczowe czynniki decydują o sukcesie rzeczywistości rozszerzonej (AR) na rynku konsumenckim.

„Jestem niesamowicie podekscytowany AR, jak zapewne wiesz. A najważniejszą rzeczą dla każdej technologii, w tym AR, jest umieszczenie ludzi w jej centrum” – powiedział Cook w wywiadzie – (…) „Nie mógłbym być bardziej podekscytowany możliwościami, które widzimy w tej przestrzeni. Bądź na bieżąco, a zobaczysz, co mamy do zaoferowania”

Zwłaszcza to ostatnie zdanie wydaje się być niemal pewnym potwierdzeniem tego, co podejrzewane jest od dłuższego już czasu: Apple chce zbudować swój własny system AR. Zastosowania rozszerzonej rzeczywistości w ekosystemie Apple mogą być bardzo zróżnicowane. Znając zdolność firmy z Cupertino do przekuwania wszystkiego na sukces komercyjny, należy oczekiwać, że i w tym przypadku pojawi się wiele aplikacji pozwalających na zarabianie. Oczywistą wydaje się np. możliwość projektowania wnętrz z headsetem AR.

Informacja ta pokrywa się z tym, co w maju pisał Bloomberg, wskazując wówczas, że premiery headsetu AR od Apple powinniśmy oczekiwać pod koniec tego roku, a jego pojawienia się na półkach sklepowych kilka miesięcy później.

Źródło: CNBC

 

Prędkość połączenia przestaje być jedynym wyznacznikiem atrakcyjności usług dostępu do sieci – kluczowa jest stabilność i niezawodność, wynika z raportu Deloitte “Broadband Consumer Survey 2022”

3,272FaniLubię
9,672ObserwującyObserwuj
1,560SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE