Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

APN Promise, jeden z liderów wśród dystrybutorów rozwiązań chmurowych, podpisał porozumienie z producentem oprogramowania firmą Quest Software.

Firma APN Promise podpisała porozumienie z producentem oprogramowania, Quest Software. Od 20 maja jest dystrybutorem pełnej gamy produktów amerykańskiego dostawcy w naszym kraju. To bardzo ważna umowa, bowiem w opublikowanym w lutym br. przewodniku rynkowym Gartnera „Market Guide for Cloud Office Migration Tools” firma Quest została wyróżniona jako reprezentatywny dostawca (Representative Vendor). Poddane ocenie narzędzia Quest jako jedyne mają wszystkie z 40 cech i funkcjonalności określonych przez Gartnera, które powinny mieć narzędzia do migracji na platformy chmurowe. 

 

Quest od wielu lat zajmuje pozycję lidera rynku rozwiązań do zarządzania środowiskami Microsoft – lokalnie, w chmurze oraz w środowiskach hybrydowych. Jest uznawana za jednego z tak zwanych Dystrybutorów Specjalizowanych w zakresie rozwiązań chmurowych. Czego spodziewa się nowy dystrybutor?

 

“Dziesięć lat temu postanowiliśmy rozpocząć budowę kanału partnerskiego, korzystając z wieloletnich już doświadczeń odsprzedawcy rozwiązań Microsoft – powiedział Piotr Paszczyk, prezes APN Promise. – Zdawaliśmy sobie sprawę z tego, co jest najważniejsze przy tworzeniu takiej formy sprzedaży. Postawiliśmy przede wszystkim na bardzo dobre relacje z partnerem. A mogą one zaistnieć tylko wtedy, gdy staniemy się jego kompetentnym doradcą w zakresie sprzedaży, a także wsparcia technicznego, z realizacją obu tych usług przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Widząc takie nasze podejście i jego efekty dostawcy zaczęli nas traktować jako dystrybutora z wartością dodaną.”

 

Jako dystrybutor APN Promise nie odsprzedaje po prostu produktów. Dostarcza partnerom rozwiązania dla ich klientów i tam, gdzie zachodzi taka potrzeba, doradza przy tworzeniu architektury i pomaga przy wdrożeniu czy migracji. Również edukuje, a jeśli nie ma odpowiednich kompetencji (między innymi przy wdrażaniu rozwiązań ERP), to rekomenduje partnerów specjalizujących się w tych rozwiązaniach. Takie podejście sprawia, że wielu partnerów ufa firmie, widząc dla siebie korzyści wynikające z takiej współpracy. A przykładem świetnego dostawcy jest właśnie Quest Software.

 

 

Natomiast podpisując umowę z jednym z najsilniejszych dystrybutorów specjalizowanych wśród firm oferujących rozwiązania chmurowe Microsoft Azure, Quest Software daje mocny sygnał, że polski rynek jest bardzo interesujący. Jakie zatem plany ma amerykański dostawca?

 

“Oczekujemy wzrostu sprzedaży rozwiązań Quest MPM (Microsoft Platform Migration) na polskim rynku – wyjaśnił nam Todd Werner, Vice President Latin America & Emerging Markets w Quest Software. – Naturalnie powinno się to odbywać poprzez wzmocnienie sieci partnerskiej. Nasza strategia GTM (Go To Market) w Polsce ma być w całości realizowana poprzez kanał partnerski. Dlatego niezmiernie ważne jest stworzenie społeczności wysoko wykwalifikowanych ekspertów mogących zaspokoić rosnące potrzeby klientów w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań Microsoftu.”

 

Produkty Quest pomagają bowiem zarządzać i zabezpieczać platformy Microsoft w chmurze, w tym Office 365, Azure AD i Exchange Online. A rozwiązania takie jak na przykład Migration Manager, On Demand Migration czy Migrator for Notes ułatwiają przeprowadzanie nawet najbardziej złożonych projektów migracyjnych w chmurze.

 

“Współpracując blisko z Quest Software zyskujemy pełną kompleksowość oferty chmurowej, a to jest dla nas niesłychanie ważne. Przede wszystkim stawiamy na jakość i szerokie portoflio najlepszych rozwiązań, jakie możemy zaoferować partnerom, a w efekcie klientom końcowym.” – podsumował Piotr Paszczyk.

 

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE