Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

AOC oraz Philips utrzymują status lidera w segmencie monitorów o przekątnej 27 cali i większych w Polsce. Ponadto AOC jest światowym numerem jeden w kwestii udziału w rynku monitorów dla graczy.

Marki AOC i MMD (licencjobiorca Philips) utrzymały status lidera w segmencie monitorów o przekątnej 27 cali i większych w Polsce. Ponadto AOC jest światowym numerem jeden w kwestii udziału w rynku monitorów dla graczy.

 

AOC i MMD w czołówce marek monitorowych w Polsce

W pierwszym kwartale 2020 r. rynek monitorów w Polsce wzrósł o 15,9% rok do roku. Przy czym wzrost wolumenu sprzedaży modeli AOC był ponad dwukrotnie wyższy od trendu w branży i wyniósł 34,2%. Dla marki MMD (licencjobiorcy marki Philips) wzrost wolumenu wyniósł 15,5%, co przełożyło się na zwiększenie wolumenu obu marek o 24,3%. Takie wyniki dają AOC i MMD drugą pozycję w kraju, z udziałem na poziomie 21,3%. Samo AOC plasuje się na trzecim miejscu z udziałem 10,8%, a MMD na czwartym miejscu z udziałami na poziomie 10,5%. Jednocześnie są to największe udziały w rynku w historii obu marek.

 

W segmencie modeli o przekątnej 27 cali i więcej rynek urósł o 40,46% względem pierwszego kwartału 2019. Obie marki, z udziałem na poziomie 25,4%, utrzymały pozycję lidera, którą dzierżą od trzeciego kwartału 2017 r. W pierwszym kwartale 2020 AOC wspólnie z MMD zwiększyły wolumen o 34,1% rok do roku. W przypadku AOC wzrost wolumenu wyniósł 78,6%, który przełożył się na 13,5% udział w rynku, trzecią pozycję w Polsce i 2,9% wzrost rok do roku.

 

“Od prawie trzech lat utrzymujemy się na drugim miejscu udziałów w rynku. Jest to szczególnie widoczne w rozwijającym się rynku monitorów o dużych przekątnych, gdzie mamy ponad ¼ udziałów. Polacy chętnie kupują nasze modele o rozmiarach od 27 do 49 cali. Udział monitorów AOC i Philips w tym segmencie produktów to ponad 25%.” komentuje Jiri Dubina, dyrektor ds. sprzedaży AOC i MMD w Polsce

 

Silna pozycja obu marek w ujęciu globalnym

  • AOC w pierwszym kwartale 2020 miało pozycję lidera w kategorii monitorów gamingowych z udziałem 19,5% w globalnym rynku
  • AOC odnotowuje konsekwentnie wzrosty piąty rok z rzędu (od I kwartału 2016)
  • W pierwszym kwartale 2020 rynek monitorów wzrósł o 5% w porównaniu do I kwartału 2019
  • AOC i MMD (producent monitorów marki Philips) razem odnotowały wzrost sprzedaży o 12,3% (ponad dwukrotnie więcej, niż wzrost całego rynku)
  • AOC i MMD mają wspólnie 14,9% udziału w rynku, co daje im trzecią pozycję
  • AOC ma pierwszą pozycję w segmencie monitorów o wysokiej częstotliwości odświeżania (100 Hz i więcej) z udziałem w rynku na poziomie 28,3% odnosząc wzrost wolumenu sprzedaży o 40% w porównaniu do I kwartału 2019
  • Segment monitorów o dużych przekątnych paneli (27 cali lub więcej) wzrósł o 22,1% rdr. AOC i MMD zwiększyły w tym segmencie wolumen sprzedaży o 47,4%. Sprzedaż obu marek w tym segmencie była rekordowa w I kwartale 2020
  • Monitory Philips (MMD) zwiększyły swój wolumen sprzedaży w segmencie monitorów o dużych przekątnych o 21,5%, a AOC aż o 89,1%, stając się najszybciej rosnącą marką w segmencie
  • AOC i MMD mają razem pierwszą pozycję w segmencie dużych monitorów z udziałem 16,2% i wzrostem 2,8% rdr
  • Globalna sprzedaż monitorów o wysokich rozdzielczościach (QHD i UHD) wzrosła rdr o 40%
  • Sprzedaż monitorów UltraWide i SuperUltraWide (proporcje 21:9, 32:9, 32:10) wzrosła rdr o 100%
  • W segmencie gamingu udział w rynku monitorów o częstotliwości odświeżania 100 Hz i więcej wzrósł o 60% rdr, a monitorów o częstotliwości odświeżania 144 Hz i więcej o 75% rdr
  • Marka AOC odnotowała wzrost wolumenu sprzedaży o 13,9% rdr
  • Philips ma największe portfolio monitorów USB-C na rynku z udziałem 12,27%
  • W segmencie monitorów USB-C Philips odnotował wzrost o 14% rdr i wzrost o 40% w porównaniu do poprzedniego kwartału

 

“W ostatnim kwartale AOC i Philips ponownie odnotowały wzrosty większe od całego rynku. W przypadku obu marek uważnie śledzimy potrzeby konsumentów. Niezależnie od tego czy potrzeba wysokich częstotliwości odświeżania, najnowszych technologii i paneli dla monitorów gamingowych , modeli UltraWide, funkcji oszczędzających energię czy też zwiększających produktywność – mamy rozwiązanie w każdym segmencie produktowym. Nasze wyniki sprzedaży i udziały w rynku potwierdzają, że obraliśmy dobrą ścieżkę.” – mówi Stefan Sommer, dyrektor ds. marketingu i zarządzania biznesem AOC i MMD w Europie.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewboston-consulting-group-przedstawilo-swoj-ranking-najbardziej-innowacyjnych-firm-na-swiecie-najwyzszy-wzrost-pozycji-zanotowalo-huawei/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE