Jeszcze całkiem niedawno szeroki program edukacyjny skierowany do partnerów AMD miałby znacznie mniej treści do przekazania niż dzisiaj. Teraz jednak, w dobie bogatej oferty kalifornijskiej firmy i licznych sukcesów na właściwie każdym polu, wiedza partnerów staje się kluczowa w dotarciu do ostatecznego klienta. Stąd program AMD Arena.
Błyskawiczny rozwój gamy produktowej AMD w różnych kategoriach (Ryzen, EPYC, Radeon i inne), a także zwiększająca się popularność rozwiązań tego producenta oraz rosnące udziały w rynku, że partnerzy wymagają mocniejszego wsparcia niż wcześniej. Dlatego też AMD uruchomiło nowy motywujący program treningowy – AMD Arena. Nazwa wprawdzie brzmi jakby jej korzenie znajdowały się w gamingu, i nie bez przyczyny. AMD do nauki partnerów posłużyło się gamifikacją – ucząc się zdobywamy punkty, odblokowujemy poziomy, realizujemy zadania. Tak, zdobywamy też achievementy. Jednocześnie stale zdobywając wiedzę o produktach AMD.
Program obejmuje całe portfolio produktowe AMD – od procesorów wbudowanych, przez mobilne i desktopowe, układy graficzne konsumenckie i profesjonalne, aż po potężne, serwerowe układy AMD EPYC. AMD Arena pozwala zdobyć większą wiedzę o wszystkich tych produktach. Co więcej, w ramach wspomnianej wyżej gamifikacji możemy zyskać atrakcyjne nagrody.
AMD Arena jest dostępne globalnie na stronie AMD Partner Hub lub bezpośrednio tutaj: www.amd.com/arena.
https://itreseller.com.pl/itrnewamd-wspolnie-z-hpe-zaprezentowala-superkomputer-hawk-na-uniwersytecie-stuttgarckim-oraz-oglosila-wprowadzenie-do-oferty-2-nowych-procesorow-z-rodziny-2-generacji-amd-epyc/