Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Amazon oferuje kupującym 10 USD za odbiór zakupów, ponieważ celuje w zmiejszenie kosztów dostaw

Amazon.com oferuje klientom 10 USD za odbiór własny zakupu zamiast wysyłki pod adres domowy. Gigant handlu elektronicznego dołącza do innych sprzedawców detalicznych w wyścigu, aby obniżyć koszty dostawy do domu i zwrotów w obliczu słabego popytu ze strony konsumentów.

Jak podaje Reuters, Amazon w ciągu ostatnich kilku dni wysłał e-maile do nieznanej liczby subskrybentów Prime, oferując im 10 USD za odebranie zamówienia o wartości 25 USD lub więcej w punktach odbioru firmy w miejscach takich jak sklepy Whole Foods, Amazon Fresh lub Kohl’s.

Amazon pod koniec zeszłego roku podniósł cenę swojej rocznej subskrypcji Prime, która obejmuje korzyści z bezpłatnej wysyłki od 20 USD do 139 USD. Podniósł również minimalne progi zamówień dla bezpłatnej dostawy artykułów spożywczych, zachęcił klientów do dostarczania wszystkich paczek w wyznaczony dzień tygodnia oraz rozszerzył szybszą dostawę paczek tego samego dnia z opłatą za zamówienia poniżej 25 USD.

Amazon oddzielnie zaczął pobierać od niektórych klientów opłatę w wysokości 1 dolara, jeśli zwrócą paczki za pośrednictwem sklepu United Parcel Service, gdy miejsce odbioru/zwrotu Amazona znajduje się bliżej ich adresu dostawy. Ta zmiana została po raz pierwszy zgłoszona przez serwis informacyjny “The Information”.

Firmy transportowe UPS i FedEx zachęcają klientów do korzystania z tak zwanych punktów dostępowych, szczególnie na obszarach wiejskich, gdzie dostarczanie przesyłek pod odległe adresy może być nieopłacalne.

Amazon pracował przez lata, aby wyszkolić konsumentów, aby oczekiwali szybkich, bezpłatnych dostaw i zwrotów. Ponieważ firma zaciska pasa po okresie gwałtownego wzrostu, podjęła liczne kroki w celu obniżenia kosztów związanych z dostawami w całej firmie.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version