Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Amazon chce zachęcić większą liczbę branż do zakupu technologii bez kasjera

Amazon.com Inc ma nadzieję zainteresować szerszy wachlarz branż technologią, którą opracował dla kas bez kasjerów w sklepach stacjonarnych. W ostatnich latach firma e-commerce otworzyła sklepy, w których kamery i czujniki określają, co kupujący biorą i wystawiają im rachunek po wyjściu.

W wywiadzie dla Reutersa, udzielonym podczas dorocznej konferencji jednostki chmurowej w Las Vegas, wiceprezes firmy, Dilip Kumar, powiedział, że jako część Amazon Web Services (AWS) z definicji ma kontakt z szerokim wachlarzem klientów. I chce dzięki temu poszerzać swoją działalność. Od 2020 roku sprzedaje się wspomniane systemy na rynki spożywcze i detaliczne na lotniskach, stadionach zawodowych i uniwersyteckich oraz do centrów kongresowych.

Amazon musiał stawić czoła różnym wyzwaniom technicznym, starając się zmniejszyć dłużyzny w przebiegu całego procesu. Odkąd po raz pierwszy zaprezentowano tę koncepcję w 2016 r., nie udało się jednak jeszcze zmienić tradycyjnego handlu detalicznego, jak wtedy przewidywali niektórzy.

Kumar przyznał, że jego technologia, zaprezentowana w tym roku w sklepie z przekąskami w T-Mobile Park Major League Baseball w Seattle, zwiększyła sprzedaż dwa do trzech razy w porównaniu z poprzednim punktem usługowym. Powiedział też, że w Indiach, czyli przestrzeni ekspansji dla Amazona, kupił kolejną firmę zajmującą się technologią sprzedaży bez kasjerów o nazwie Watasale.