Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

ALSO podsumowało pierwsze półrocze 2021 – zysk szwajcarskiego dystrybutora wyższy niemal o połowę.

Raport okresowy za pierwsze półrocze 2021 r. firmy ALSO to dobry przykład tego, że aktualne realia sprzyjają naszej branży, a ta musi się stale rozwijać. 

 

Branża ICT miała dobre pierwsze półrocze 2021 roku. Dlatego nie powinno dziwić, że wyniki ALSO, jednego z ważniejszych dystrybutorów w Europie, składają się głównie z wzrostów. Jednakże ALSO po raz kolejny było w stanie osiągnąć wyniki znacznie powyżej poziomu średniej wzrostu branży. Powód? Nacisk na rozwój oferty w zakresie cyfrowych usług i sprawne strategie MORE i 3S.

 

W strukturach ALSO znalazło się w ostatnim czasie także kilka firm przejętych przez szwajcarskiego dystrybutora, co naturalnie wpłynęło na skuteczność biznesową. 22 przejętych i zintegrowanych firm z 18 krajów europejskich od 2011 roku jest oznaką siły integracji firmy – podstawą udanego rozwoju lokalnego i regionalnego oraz wzrostu kompetencji technologicznych. Ciągła adaptacja i dalszy rozwój organizacji to kolejny budulec przekonującej wydajności. Oprócz zwiększania produktywności (opartej m.in. na wykorzystaniu sztucznej inteligencji) nacisk kładziony jest na zatrudnianie ekspertów, szkolenie nowych i kwalifikowanie istniejących pracowników do opracowywania nowych modeli biznesowych.

 

Same wyniki ALSO prezentują się bardzo efektownie. Zysk netto wzrósł o 45,1% do 65 mln euro, EBITDA o 24,1% do 114,6 mln, a sprzedaż netto wzrosła o 9,7% do 5,9 mld euro. Szczególnie dobrze rozwijał się biznes w chmurze, ze wzrostem o 38,2% i 33,0% wzrostem liczby unikalnych użytkowników. ALSO potwierdziło też swoje cele na 2021 r. z EBITDA między 240 a 255 mln euro.

 

„Sukces ALSO jest wynikiem naszej strategii i jej realizacji w ciągu ostatnich dziesięciu lat. W ten sposób położyliśmy również podwaliny pod zrównoważony, rentowny wzrost w przyszłości.” – podkreślił Gustavo Möller-Hergt, dyrektor generalny ALSO Holding AG.

 

 

Samsung The Wall “IWA” o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży. Najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE