Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB: „AB to dla nas najważniejszy partner biznesowy w Polsce” – podkreśla Robert Gałczyński, B2C Country Sales Lead w Canon Polska

AB, czołowy polski dystrybutor, od lat organizuje swoje wydarzenia z cyklu Akademii Integracji. Wśród zaproszonych w tym roku vendorów znalazł się m.in. Canon. 

Japoński producent urządzeń drukujących i sprzętu fotograficznego oferuje interesujące portfolio sprzętowe. Dostępność tych rozwiązań na polskim rynku wymaga mocnego partnera dystrybucyjnego. W tę rolę idealnie wpasowuje się wrocławski lider polskiego rynku, Grupa AB.

„AB to dla nas najważniejszy partner biznesowy w Polsce, dzięki któremu mogliśmy osiągnąć tak spektakularne wyniki przez ostatnie kilka lat. Wyniki te nie byłyby możliwe do osiągnięcia, gdyby nie silny, sprawny i zaangażowany zespół Canon współpracujący z AB, jak również z partnerami powiązanymi z AB” – wyjaśnia Robert Gałczyński, B2C Country Sales Lead Canon Polska – „Canon oferuje najszerszą ofertę na rynku, jeśli chodzi o urządzenia do druku, poczynając od urządzeń profesjonalnych, produkcyjnych, aż po najmniejsze drukarki domowe. (…) Pokazaliśmy przez ostatnie lata, kiedy w czasach niestabilnych, jakie teraz mamy od czasu pandemii, (…) w tych trudnych czasach udało nam się podwoić biznes z naszymi partnerami, m.in. z AB, który jest głównym dystrybutorem.”

 

 

Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.

Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB