Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Adobe podnosi całoroczne prognozy przychodów w związku z wysokim popytem na oprogramowanie

Producent Photoshopa, Adobe, podniósł w czwartek prognozę przychodów na rok fiskalny 2024, ponieważ coraz więcej firm i konsumentów korzysta z narzędzi do edycji opartych na sztucznej inteligencji w obliczu oznak słabnącej gospodarki.

Akcje spółki z San Jose w Kalifornii podskoczyły o ponad 16% w rozszerzonym obrocie.

Firma spodziewa się obecnie przychodów w wysokości od 21,40 mld USD do 21,50 mld USD, w porównaniu z wcześniejszą prognozą na poziomie od 21,30 mld USD do 21,50 mld USD. Analitycy spodziewali się średnio 21,46 mld USD, zgodnie z danymi LSEG.

Perspektywy firmy Adobe odzwierciedlają fakt, że jej wysiłki w zakresie sztucznej inteligencji opłacają się, ponieważ klienci zwiększają wydatki na jej oprogramowanie, takie jak Premiere Pro, Animate i After Effects, które są używane przez kreatywnych profesjonalistów z różnych dziedzin.

Firma poinformowała w kwietniu, że planuje włączyć narzędzie sztucznej inteligencji do generowania obrazów w swoim popularnym oprogramowaniu Photoshop, w obliczu rosnącej konkurencji ze strony takich firm jak OpenAI, Stability AI i Midjourney.

Adobe podniosło również prognozę całorocznego skorygowanego zysku na akcję do przedziału 18-18,20 USD na akcję z 17,60 USD i 18 USD na akcję, których spodziewało się wcześniej.

„Wygląda na to, że ich (Adobe) biznes kwitnie pomimo wypierania przez sztuczną inteligencję, która ciągnie w dół inne firmy. Uważamy, że Adobe jest najlepiej pozycjonowaną firmą programistyczną o dużej kapitalizacji” – powiedział Gil Luria, analityk w D.A. Davidson.

Firma odnotowała przychody w wysokości 5,31 mld USD w drugim kwartale, przewyższając szacunki na poziomie 5,29 mld USD.

Firma odnotowała przychody z mediów cyfrowych w wysokości 3,91 mld USD, powyżej szacunków na poziomie 3,89 mld USD.

Adobe opracowało własne narzędzie do generowania obrazów AI o nazwie Firefly, które trenuje na danych, do których ma prawa. Wszystko to czasach zwiększonych obaw dotyczących prywatności danych i praw autorskich do treści tworzonych przez AI.