Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

AdEmotion partnerem Microsoft, obecność w ekosystemie partnerskim Microsoft pozwoli na dalsze wsparcie innowacji u klientów oraz realizację projektów R&D z udziałem inżynierów z całego świata.

Współpraca z Microsoft i uruchomienie dotacji z NCBiR w ramach programu „Szybka Ścieżka” pozwoli AdEmotion przyspieszyć rozwój produktów związanych z budowaniem lepszego doświadczenia klientów (ang. customer experience) i cyfrowych narzędzi do marketingu. Platforma stworzona przez polską firmę wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy i przetwarzania tzw. śladów cyfrowych w celu pełnej personalizacji treści w Internecie wg preferencji wizualnych oraz profilu osobowości. Obecność w ekosystemie partnerskim Microsoft pozwoli m.in. na dalsze wsparcie innowacji u klientów oraz realizację projektów R&D z udziałem inżynierów firmy z całego świata.

Młode firmy technologiczne trafiające do ekosystemu Microsoft otrzymują potężną dawkę innowacji w postaci najnowocześniejszych narzędzi i aplikacji biznesowych. Przykładem jest Microsoft Azure – platforma obliczeniowa w chmurze wspierająca klientów w ich transformacji dzięki elastyczności, skróceniu czasu wprowadzania innowacji na rynek oraz optymalizacji i skalowalności procesów. Partnerstwo zapewnia także możliwość indywidualnych konsultacji z najlepszymi inżynierami

 

„Współpraca z Microsoft otwiera nam wiele drzwi i daje ogrom możliwości, takich jak wykorzystanie naszej platformy do kampanii digital, wspólne tworzenie oferty handlowej dla klientów firmy, czy wsparcie międzynarodowych ekspertów przy rozwoju produktów. Cały proces został zainicjowany eksploracją platformy Microsoft Azure, która stanowi nasz fundament zaplecza technologicznego” – powiedział Aleksander Reiff, CEO i Co-Founder AdEmotion. “Równolegle pozyskaliśmy potężny zastrzyk finansowy z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Umowę podpisaliśmy w pierwszym kwartale 2019 roku, a środki uruchomiliśmy w drugim. Są to ponad 4 mln złotych, dzięki którym budujemy nasz drugi produkt do realizacji kampanii digital w szerokim Internecie. Będzie to pierwsze narzędzie na rynku, które zapewni tak kompleksową obsługę – od segmentacji grupy docelowej, po automatyczne generowanie contentu personalizowanego pod kątem preferencji wizualnych i profilu osobowościowego” – dodaje Aleksander Reiff.

 

„AdEmotion udowadnia, że polskie firmy mogą tworzyć rozwiązania wyznaczające nowe standardy na rynku, nie tylko w Polsce, ale również w skali międzynarodowej. Platforma personalizacji korzystająca z mechanizmów AI tworzy zupełnie nowe możliwości dostarczania indywidualnych treści dostosowanych do unikatowych cech osobowości odbiorców. Swoistym silnikiem rozwiązania jest technologia chmury obliczeniowej Microsoft Azure, która zapewnia wprost nieograniczone możliwości mocy obliczeniowej. Pozwala ona nie tylko przetwarzać w bezpieczny sposób dane o zachowaniach internautów, ale również skalować biznes otwierając potencjał wzrostu na rynkach międzynarodowych” – mówi Wojciech Życzyński, Członek Zarządu w polskim oddziale Microsoft

 

AdEmotion to firma technologiczna założona przez Aleksandra Reiffa i Zbigniewa Jankowskiego w 2017 roku jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na spersonalizowane treści. Algorytm dzieli grupę docelową klienta na kilka lub kilkanaście segmentów w zależności od preferencji wizualnych oraz profilu osobowościowego, a następnie generuje dostosowany do nich przekaz reklamowy. Fundament platformy stanowi korelacja pogłębionych badań naukowców z Centrum Innowacji Uniwersytetu SWPS oraz śladów cyfrowych AdEmotion.

 

„Reklamodawcy w Polsce obecnie spotykają się z problemami takimi jak przepalanie budżetów marketingowych, powszechne użycie adblocka przez niemal połowę internautów czy niesatysfakcjonujące wyniki kampanii digitalowych. Targetowanie demograficzne, kontekstowe czy behawioralne nie jest już niewystarczające. Dlatego AdEmotion tworzy pogłębiony insight grupy docelowej – bo nasze zachowania i decyzje wynikają z tego kim jesteśmy i jakie wyznajemy wartości, a nie odwrotnie” – powiedział Aleksander Reiff.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE