Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Action S.A. – Rozwój marek własnych poprzez konsolidację, jednym z trzech elementów nowej strategii opisanej w planie restrukturyzacyjnym.

Rozwój marek własnych poprzez konsolidację, jednym z trzech elementów nowej strategii opisanej w planie restrukturyzacyjnym. W nawiązaniu do opublikowanego raportu bieżącego, a także do planów dot. konsolidacji w Grupie Kapitałowej Action S.A. której głównym celem jest rozwój marek, zwiększenie marży oraz ograniczenie kosztów otrzymaliśmy komentarz ze strony Zarządu ACTION S.A.

 

“4 lipca br. sędzia-komisarz zatwierdził nasz plan restrukturyzacyjny, którego znaczną część już wykonaliśmy. Zatwierdzenie tego planu było jednak konieczne, aby podjąć kroki finalizujące jego całkowitą realizację. Chodzi o ogłoszony 28 lipca proces konsolidacji w GK Action S.A.” – komentuje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

 

“Oznacza ona, że Actina, Sferis i gram.pl zostaną połączone z ACTION S.A. Dzięki tym zmianom Actina, Sferis i gram.pl staną się silnymi markami własnymi należącymi do ACTION S.A. i w takiej postaci będą komunikowane do odbiorców. Rozwój marek własnych to jeden z trzech elementów naszej nowej strategii opisanej w planie restrukturyzacyjnym.” – dodał Sławomir Harazin.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE