Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

ABB, partner tytularny ABB FIA Formula E Championship, oficjalnym partnerem ds. ładowania Jaguara Land Rovera w nowej kategorii wyścigów samochodów elektrycznych: serii Jaguar I-PACE eTROPHY.

ABB, partner tytularny ABB FIA Formula E Championship, będzie oficjalnym partnerem ds. ładowania Jaguara Land Rovera w nowej kategorii wyścigów samochodów elektrycznych: serii Jaguar I-PACE eTROPHY. Będzie to seria wspierająca 10 wyścigów ABB FIA Formula E Championship, rozgrywana w te same weekendy i na tych samych torach wyścigowych. Nowy sezon wyścigów rozpocznie się 15 grudnia w Ad Diriyah w Arabii Saudyjskiej.

 

W przeciwieństwie do specjalnie zaprojektowanych jednomiejscowych bolidów wyścigowych używanych w ABB Formula E, seria Jaguar I-PACE eTROPHY będzie obejmować wyścigowe wersje tych samych elektrycznych SUV-ów Jaguar I-PACE, które są obecnie sprzedawane klientom. Zawodnicy Jaguara będą używać ładowarek ABB opartych na tych samych stacjach ładowania, których obecnie tysiące są zainstalowane na całym świecie i wykorzystywane do codziennego użytku przez kierowców pojazdów elektrycznych.

 

Jednak aby to wszystko było możliwe, firma ABB, światowy lider w technologii szybkiego ładowania, musiała wykazać się inżynieryjną innowacyjnością. Kiedy planowana była seria Jaguar I-PACE eTROPHY, firma stanęła przed skomplikowanym wyzwaniem technicznym: jak szybko naładować baterie 20 samochodów wyścigowych I-PACE eTROPHY w przerwach między treningiem, kwalifikacjami i każdym wyścigiem? I jak to zrobić w 10 różnych miastach na czterech kontynentach w nadchodzącym sezonie wyścigowym?

 

Stacje ładowania prądem stałym ABB Terra z pewnością sprostają temu wyzwaniu. W końcu są to obecnie najpopularniejsze stacje ładowania ABB  używane w Europie i Stanach Zjednoczonych. Był tylko jeden haczyk. Stacje przeznaczone do użytku publicznego mają wysokość 2,2 metra – mniej więcej tyle samo, co dystrybutory paliw na stacjach benzynowych. Są jednak zbyt duże, aby zmieścić się w lukach ładunkowych odrzutowców, które w sezonie eTROPHY transportują na całym świecie zawodników i sprzęt wyścigowy. Te szybkie stacje ładowania są również zazwyczaj montowane na stałe, a nie przeznaczone do transportu.

 

 

W związku z tym zespół ABB w Indiach stworzył rozwiązanie, które przekształciło funkcjonalność stacji ładowania Terra w zestaw na kołach, o wysokości zaledwie 1,5 metra, co oznacza jej zmniejszenie o prawie 32 procent. Na życzenie Jaguara zespół ABB zaprojektował również wytrzymałą obudowę do transportu, która wyposażona została w takie innowacyjne rozwiązania jak wbudowana rampa załadunkowa i otwory do przenoszenia urządzeń za pomocą wózków widłowych.

 

Zaangażowanie w dostarczanie rozwiązań dokładnie dopasowanych do potrzeb naszych klientów jest dokładnie tym, co wyróżnia ABB – mówi Frank Muehlon, dyrektor zarządzający ds. infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych.Partnerstwo z serią Jaguar I-PACE eTROPHY to kolejny przykład zdolności ABB do sprostania wielkim wyzwaniom w zakresie innowacyjnej inżynierii.

 

Magazyn Fortune umieścił ostatnio ABB na ósmym miejscu na liście firm, które “zmieniają świat”, doceniając postęp, jakiego dokonała firma w dziedzinie elektromobilności i ładowania pojazdów elektrycznych. Najmocniejsza stacja ładowania ABB, Terra HP, jest w stanie wydłużyć zasięg jazdy samochodu elektrycznego o 200 kilometrów w zaledwie osiem minut – mniej więcej tyle samo czasu, ile potrzeba na uzupełnienie paliwa w zbiorniku konwencjonalnego samochodu.

 

Jako światowy lider w dziedzinie infrastruktury przeznaczonej dla pojazdów elektrycznych, ABB posiada portfolio obejmujące szeroki zakres technologii ładowania zarówno dla elektrycznych samochodów osobowych, jak i elektrycznych oraz hybrydowych autobusów, a także rozwiązania z zakresu elektryfikacji statków i kolei. Firma zainstalowała już 8000 stacji szybkiego ładowania w 68 krajach, więcej niż jakikolwiek inny producent.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE