Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IBM ma zamknąć chiński dział badawczo-rozwojowy

Decyzja o zamknięciu wiąże się z konsekwencjami dla ponad 1000 pracowników. IBM całkowicie zamknie swój chiński dział badawczo-rozwojowy, co doprowadzi do znacznych zwolnień, jak poinformowało w poniedziałek chińskie medium Yicai.

Periodyk powołuje się na oświadczenie firmy. Decyzja ta zapadła wobec zmagań firmy ze spadkiem popytu na sprzęt i innymi wyzwaniami na rynkach wzrostu, takich jak Chiny.

Wcześniej internetowe pogłoski sugerowały, że Microsoft zamknie wszystkie swoje sklepy stacjonarne w Chinach od 1 lipca, pozostawiając jedynie oficjalny sklep internetowy.

Rzecznik Microsoftu potwierdził, że firma postanowiła usprawnić swoje kanały sprzedaży w Chinach, a klienci nadal mogą kupować produkty i korzystać z usług za pośrednictwem partnerów detalicznych i oficjalnej strony internetowej.