Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung na szczycie koreańskiego rynku smartfonów z 76-procentowym udziałem

W drugim kwartale tego roku udział Samsung Electronics Co. w południowokoreańskim rynku smartfonów nieznacznie wzrósł, podczas gdy udział Apple spadł.

Zdaniem firmy badawczej Counterpoint Research, na ten moment udział Samsunga w rynku wynosi 76%, co oznacza wzrost o 1%. Przewiduje się, że wzrost ten zwiększy się w trzecim kwartale ze względu na premierę nowych smartfonów, takich jak Galaxy Z Flip 6 czy Fold 6, które pojawiły się w lipcu.

W 2023 r. udział Samsunga wzrósł z 70% do 84% w tym samym okresie. Analogicznie więc możemy się spodziewać podobnej sytuacji w tym roku.

Udział Apple w rynku, który wynosił 35% w czwartym kwartale ubiegłego roku, spadł do 24% w pierwszym kwartale tego roku i spadł do 22% w drugim kwartale.

Udział w rynku innych produktów, poza Samsungiem i Apple, pozostał na minimalnym poziomie około 2%.