OpenAI podpisuje umowę na treści z Condé Nast

Firma kierowana przez Sama Altmana, OpenAI, ogłosiła partnerstwo z Condé Nast, dzięki któremu będzie mogła wykorzystywać treści z ich źródeł w ChatGPT i SearchGPT.

Do Condé Nast należą m.in. takie tytuły, jak Vogue, The New Yorker, Condé Nast Traveler, GQ, Architectural Digest, Vanity Fair czy Wired.

Wraz z wprowadzeniem naszego prototypu SearchGPT testujemy nowe funkcje wyszukiwania, które sprawiają, że znajdowanie informacji i wiarygodnych źródeł treści jest szybsze i bardziej intuicyjne – OpenAI oświadczyło w poście na blogu. – Łączymy nasze modele konwersacyjne z informacjami z sieci, aby zapewnić szybkie i aktualne odpowiedzi z jasnymi i odpowiednimi źródłami.

W ostatnich miesiącach OpenAI nawiązało podobne współprace z innymi mediami dostarczającymi informacje, w tym z Time, Financial Times, Business Insider, francuskim Le Monde i hiszpański Prisa Media.

Brad Lightcap, dyrektor operacyjny w OpenAI, powiedział, że firma jest zaangażowana we współpracę z Condé Nast i innymi wydawcami wiadomości, aby „zapewnić, że sztuczna inteligencja odgrywa większą rolę w odkrywaniu i dostarczaniu wiadomości, zachowując dokładność, integralność i poszanowanie jakości reportaży”.