Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Canva ponownie na zakupach! Firma kupiła kolejnych ekspertów od AI

Platforma do projektowania grafiki online, Canva, konkurent Adobe, ogłosiła zakup firmy Leonardo, zajmującej się generatywnym AI.  

Canva wzmocniła swoją ofertę w ostatnim czasie, przejmując wcześniej m.in. Affinity. Teraz czas na kolejny zakup. Jaką firmę kupiła teraz Canva?

Leonardo oferuje generatory obrazów i wideo oparte na AI, które użytkownicy mogą dostosować do swoich potrzeb, a także narzędzia do edycji zdjęć, takie jak upscalery i generator PNG. Współzałożyciel firmy, Cameron Adams, twierdzi, że Leonardo AI będzie nadal rozwijać swoją platformę internetową jako osobny produkt, podobnie jak w przypadku Affinity.

Według serwisu The Verge, technologia Leonardo AI oraz model Phoenix zostaną szybko zintegrowane z istniejącym zestawem produktów Magic Studio od Canva, takich jak generator obrazów i wideo Magic Media. Wszyscy pracownicy, w tym kierownictwo, przechodzą do Canva.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani, witając firmę Leonardo AI w rodzinie Canva, gdy pracujemy nad budową wiodącej na świecie technologii projektowania AI” mówi Canva w komunikacie prasowym.

Szczegóły finansowe przejęcia Leonardo przez Canva nie zostały jeszcze ujawnione.