Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Delta Air Lines zatrudnia Davida Boyesa w celu wywalczenia odszkodowania od CrowdStrike i Microsoftu

Amerykańskie linie lotnicze Delta wynajęły wybitnego prawnika Davida Boiesa, aby dochodził odszkodowania od CrowdStrike i Microsoftu w związku z awarią, która w tym miesiącu spowodowała awarię milionów komputerów, co doprowadziło do odwołania tysięcy lotów.

19 lipca aktualizacja oprogramowania od CrowdStrike doprowadziła do gigantycznej awarii systemów Microsoftu, powodując zakłócenia w wielu sektorach, w tym medycznym, bankowym czy właśnie lotniczym.

Firma Delta Air Lines zanotowała straty oscylujące wokół 350 a 500 mln USD. Obecnie rozpatruje ponad 176 000 wniosków klientów o zwrot pieniędzy z tytułu 7000 odwołanych lotów.

Boies ma pomóc liniom lotniczym przygotować pozew o odszkodowanie przeciwko CrowdStrike i Microsoftowi. Prawnik jest znany m.in. z reprezentowania rządu USA w głośnej sprawie antymonopolowej przeciwko gigantowi z Redmond.

Start-up ubezpieczeniowy Parametrix oszacował, że incydent spowodował łączną stratę w wysokości 5,4 miliarda dolarów dla firm z listy Fortune 500 (z wyłączeniem Microsoftu).