Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Apple wypada poza czołową piątkę dostawców smartfonów w Chinach

Apple zostało wyparte z listy pięciu najlepszych dostawców smartfonów w Chinach w drugim kwartale, ponieważ konkurencja ze strony marek krajowych, takich jak Huawei.

Jak podaje raport Canalys, udział Apple’a w rynku w Chinach zmniejszył się do 14% w drugim kwartale, jak wynika z raportu opublikowanego w czwartek, z 15% w pierwszym kwartale i 16% w tym samym okresie rok temu.

Dostawy Apple spadają od pierwszego kwartału, kiedy spadły o 25% rok do roku do 10 milionów sztuk. Lokalizacja usług Apple Intelligence w Chinach będzie ważnym posunięciem w ciągu najbliższych 12 miesięcy, jak można wyczytać z raportu Canalys, ponieważ chińskie marki agresywnie włączają generatywną sztuczną inteligencję do swoich produktów. Chińskie marki dominują.

Od kwietnia do czerwca Vivo odzyskało pierwsze miejsce z 19% udziałem w rynku i 13,1 milionami dostarczonych egzemplarzy – napędzane silną sprzedażą offline i online podczas festiwalu e-commerce „618”.

Oppo utrzymało drugie miejsce z 11,3 milionami egzemplarzy, wspierane wprowadzeniem na rynek nowej serii Reno 12. Trzecie miejsce zajęła filia Huawei Honor z 10,7 milionami dostarczonych egzemplarzy, co oznacza wzrost o 4% rok do roku. Huawei znalazło się na czwartym miejscu z 15% udziałem w rynku i 10,6 milionami dostarczonych egzemplarzy – rok wcześniej nie było go w pierwszej piątce. Xiaomi zajęło piąte miejsce dzięki szumowi wokół swojego pierwszego samochodu elektrycznego, SU7, co również przyczyniło się do solidnej sprzedaży K70 i flagowej serii 14, jak podaje Canalys.

Ogólnie rzecz biorąc, chiński rynek smartfonów wzrósł o 10% rok do roku w drugim kwartale, a dostawy przekroczyły 70 milionów egzemplarzy, jak podaje Canalys.