Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

CEO CrowdStrike wezwany do złożenia zeznań przed Kongresem po globalnej awarii

Niedawne zdarzenia związane z globalną awarią systemów IT wygenerowały ogromne straty i każą stawiać pytanie o kwestię bezpieczeństwa całych sektorów gospodarki (np. branżą lotniczą). Dlatego też CEO firmy CrowdStrike, George Kurtz, został wezwany przed oblicze Kongresu USA.

Ostatnie wydarzenia związane z CrowdStrike miały zasięg globalny. Skutki tej awarii wciąż dotykają niektórych użytkowników. Choć firma przyznała się do winy, naprawiła przyczynę problemu i zaproponowała rozwiązania mające na celu usunięcie błędu Blue Screen of Death (BSOD), została wezwana do złożenia zeznań przed Kongresem.

Od piątku głośno jest o globalnej awarii. Na tysiącach komputerów BSOD pojawił się po wprowadzeniu przez firmę wadliwej aktualizacji, która spowodowała awarie systemów Windows na całym świecie, poważnie zakłócając pracę wielu instytucji. Szczególnie ucierpiała branża lotnicza. Według raportu Reutersa, tylko jeden z przewoźników, amerykańska Delta, musiała odwołać 4 000 lotów od piątku, pozostawiając tysiące pasażerów w trudnej sytuacji.

Widząc wpływ awarii i jego globalną skalę, Komisja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Izby Reprezentantów zwróciła się do CEO CrowdStrike, George’a Kurtza, o stawienie się przed Kongresem w celu wyjaśnienia przyczyn problemu, działań naprawczych oraz środków zapobiegawczych, które mają zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości. Według Washington Post, Kongres wymaga wyjaśnień od firmy i prosi o złożenie zeznań przed komisją kongresową.